استانداران استان های کرمانشاه و ایلام و معاون امنیتی انتظامی استان خوزستان اعلام کردند از سفر به سمت مرزهای ایران و عراق خودداری کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا تایید کرد که پدیده جوان این تیم را ترک نخواهد کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها هیچ کارمزدی نداشته و کارمزد وجه نقد در صورتی است که از یک شعبه بانک دیگر پول دریافت کنید.
غذا‌های دریایی که تازه صید و بلافاصله منجمد شده‌اند برای گرم‌کردن مجدد بی‌خطر هستند. اما اگر غذا‌های دریایی بیش از دو ساعت در هوای خنک یا یک ساعت در هوای گرم خارج از یخچال بماند، نباید مصرف شود. باکتری‌ها می‌توانند به‌سرعت در غذا‌های دریایی در دمای ۴ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد رشد کنند. پس ماهی و غذا‌های دریایی را هم به فهرست غذا‌هایی که نباید دو بار گرم شوند، اضافه کنید.
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش دوبرابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد، با انتقادهایی عجیب و توهین‌آمیز از هری مگوایر می‌گوید او که هر هفته اشتباه می‌کند لیاقت پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ را ندارد.
کرمی گفت: درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
پس از شیوع کرونا آب هویج گرفتن در منزل بسیار رونق گرفت اما فیبر موجود در هویج با گرفتن آب آن بسیار کم می‌شود. تفاله هویج را دور نریزید، می‌توانید آن را در فریزر نگه دارید و با آن سوپ درست کنید یا با این تفاله‌ها آرد و ادویه کوکوی هویج درست کنید و یا برای مزه‌دار کردن کیک‌ها و مارمالاد استفاده کنید.
اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار منچستریونایتد مقابل رئال بتیس گفت تیمش با بهترین بازیکنان مقابل این تیم قرار می‌گیرد چرا که بتیس را حریفی قدرتمند می‌داند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: حمله به سفارت جمهوری آذربایجان به هیچ وجه امنیتی، تروریستی یا سیاسی نیست.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان در گفتگوی تلفنی با دبیر اول سفارت جمهوری آذربایجان در ایران،  گفت: حادثه امروز به هیچ وجه امنیتی، تروریستی یا سیاسی نیست.
برخی افراد یا خوردن موز به‌نوعی دچار سنگینی و داغی در سر و بدن می‌شوند، کورک و دمل و جوش‌هایی در سراسر بدن‌شان ظاهر می‌شود، حتی یبوست‌شان تشدید می‌شود و در کل حال خوشی ندارند.
اخباری که پیرامون بخشش حکم محرومیت الهلال در نقل و انتقالات به گوش می‌رسد، واکنش کارشناسان حقوقی عربستان را در پی داشته است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برنامه نظام اسلامی برای حجاب و عفاف این است که به لطف الهی نهادهایی مشخص با قاطعیت براساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف را در کشور اجرایی و عملیاتی خواهند کرد.
از دست دادن زیاد مایعات از بدن اگر تحت‌نظر و مراقبت پزشکی نباشد خطرناک است و اگر با گرسنگی کشیدن هم همراه شود خطرناک‌تر هم خواهد شد. بدن شما دارای سیستم بسیار کاملی برای سم‌زدایی و پاک‌سازی خودش است، بنابراین نیازی نیست از روش‌های خاصی برای دتوکس استفاده کنید و درگیر عوارض بعدی شوید و ضمناً سیستم خودکار بدنتان را هم به هم بریزید.
علیرضا بیرانوند می‌گوید هیچ مصدومیتی ندارد و آماده جام جهانی است.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
رهبر کره شمالی در سخنانی گفت که پیونگ یانگ به هیچ وجه تسلیحات هسته ای خود را کنار نمی نهد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام به هیچ وجه در فضای عمومی تهران دفن نمی‌شوند مگر آنکه شهرداری تهران تأیید کند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ