رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس ویتنام با اشاره به قدمت ۵۰ ساله روابط ایران و ویتنام، روحیه استقلال‌طلبی و حق‌خواهی را وجه مشترک ملت‌های دو کشور عنوان کرد.
محمدی تاکید کرد: «در شرایط کنترل و نظارت مصرف الکل در جامعه حوزه پیشگیری را رها کرده و مقابله را مطرح کردیم و مقابله هم روشی موفق نبوده است. اینقدر که الکل و موادمخدر در دسترس همگان وجود دارد، نقل و نبات در دسترس نیست. در نظام ناکارآمد که جز هیجان و رقابت به دانش‌آموز منتقل نمی‌کند، نوجوان با هم‌سالان خود ارتباط می‌گیرد و، چون برمبنای احساس و در سن هویت و استقلال‌یابی نوجوان است برای کسب هویت مستقل تلاش می‌کند که خود را اثبات کند که به سمت الکل گرایش پیدا می‌کند.»
امروزه شبح جدایی‌طلبی و جنبش‌های استقلال‌طلبی یا خودمختاری در اتحادیه اروپا شتاب بیشتری به خود گرفته و با هر بحرانی در نقشه سیاسی قاره سبز قوی‌تر و موفق‌تر ظاهر می‌شوند.
باشگاه اودینزه در اقدامی بی سابقه، با انتشار یک توییت، روز کاتالونیا را به جرارد دلوفئو تبریک گفت. نکته عجیب‌تر، استفاده از پرچم استقلال‌طلبی کاتالونیا در پس زمینه عکس بازیکن کاتالان بود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ