حسام نژاد یوسفی که در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان از هوش رفت، صبح امروز درگذشت. فوتبالیست به کما رفته آبادانی درگذشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسام نژاد یوسفی که در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان از هوش رفت، صبح امروز درگذشت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به حمله سایبری به سرورهای این نهاد گفت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم، از بی‌سلیقگی هکرها تعجب کردم.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
رییس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: نهاد قرض الحسنه نهاد مقدسی است، اما متاسفانه برخی از صندوق‌های قرض‌الحسنه که شفاف نیستند که بیش از ١۴٣ هزار میلیارد تومان ورودی به حساب داشتند که مالیات نداده‌اند و پوز فروشی به اسم نهاد‌های قرض‌الحسنه انجام می‌شود و می‌خواهند فعالیت اقتصادی خود از نظام مالیاتی پنهان کنند، اما با ظرفیت‌های قانونی به این نهاد‌ها هشدار می‌دهیم.
منچسترسیتی در بازی حساس نیمه نهایی با رئال مادرید هیچ تعویضی انجام نداد.
یحیی گل‌محمدی نام مهدی ترابی را در بین غایبان تیمش قرار نداد.
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بر ابقای «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به مدت ۴ سال دیگر تصمیم گرفت.
کمیسیون اروپا با اعلام این که ممنوعیت‌های جدیدی برای صادرات «فناوری‌های حساس، دومنظوره و پیشرفته‌ای» اعمال شده است که به توامندی‌های ارتش روسیه کمک می‌کند، افزود: این اقدام برای اولین بار، شامل هفت نهاد ایرانی می‌شود.
از آنجایی که مرکز اجلاس شورا تنها نهاد بین المللی در منطقه است که اجلاس شورای حکام آن در این ابعاد تشکیل می شود، یونسکو همواره دید ویژه‌ای به نتایج و مصوبات آن داشته است.
هیچ چیز به عنوان یک ایده وجود ندارد. می‌توانیم از «هیچ» برای حساب کردن استفاده کنیم: ایده «صفر» ۴۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت و نماد بیضی شکلی که امروز استفاده می‌کنیم بیش از ۱۰۰۰ سال پیش اختراع شد. شاید این تنها جایی باشد که «هیچ» وجود دارد: به عنوان یک ایده در ذهن مان.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
پاس گرگان با یک نمایش خوب و حساب شده موفق شد فولاد سیرجان را شکست دهد.
اگر علامت تیک خاکستری را در کنار نام یک کاربر در توییتر دیدید، بدانید که این حساب کاربری، متعلق به یک نهاد یا مقام دولتی یا یک سازمان چندجانبه است.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
حساب توئیتر زیر نظر نهاد برگزارکننده جام جهانی (فیفا) در معرفی ایران پوستری را منتشر کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات را همچنان سرمربی ایران دانست.
شباب الاهلی در حضور هافبک ایرانی خود سه امتیاز حساس برابر الجزیره را به دست آورد.
متهم گفت: دخترم «سوگند» هم در گوشه اتاق ساکت نشسته بود که در همان حالت عصبانیت، همسرم را کتک زدم و به طرف در حمام هل دادم به گونه‌ای که چارچوب در حمام کنده شد و او روی زمین افتاد. حالش وخیم بود که به ناچار پیکر نیمه جانش را با کمک دختر ۶ ساله ام به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندم، ولی او به کما رفت و چند روز بعد هم جان سپرد.
در اطلاعیه موساد آمده، برای اولین بار در تاریخ این نهاد یک زن با نام اختصاری «ک» در پستی حساس یعنی «دفتر ایران» در موساد منصوب شده است.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
الحجیرات در حساب توییتری خود نوشت که در بحرین به او خبر داده‌اند که اجازه مداحی را ندارد. وزارت کشور بحرین دلیل ممنوعیت مداحی او در این کشور را مشخص نکرده و فقط به او گفته است که مداحی اش در این کشور ممنوع است.
جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
در این بین، برخی فعالان سیاسی، که شرایط را برای اظهار عقیده و جلب توجه مناسب دیده اند، سعی می‌کنند با بیان اظهاراتی به اصطلاح از زبان مردم، مقاصد و اهداف خود را دنبال کنند. در همین راستا، محمود احمدی نژاد که سیاست پرداخت یارانه و اصلاح نظام یارانه‌ای کشور در دولت او شروع شد، لب به انتقاد گشوده و تصمیمات و اجرای آنها را مورد سوال قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ