این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی نقش سیاست‌های ارزی در تحولات بازرگانی خارجی در اقتصاد ایران پرداخت.
بر اساس گزارشی که اخیراً توسط رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آلمان و ترکیه ارائه شد، از سال ۲۰۰۲ تاکنون شرکت‌های آلمانی در ترکیه حدود ۱۱.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند.
در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
اتاق بازرگانی تهران با استناد به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول، توصیه‌هایی را برای مهار تورم مطرح کرده است.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
پاتریس اورا می‌گوید که در سال 2006 پس از مصاحبه‌ای سخت با سر الکس فرگوسون، با وجود پیشنهاد لیورپول و اینترمیلان تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد.
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب ۱۰ پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.
مخبر به دبیرکل احمر: «گزارش» دادید اوضاع زلزله‌زدگان خوی «خوب» است و به «همه» رسیدگی شده است
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
طبق گزارش اتاق بازرگانی ایران، شامخ برای کل اقتصاد ایران در آذر ماه ۴۹.۱۴ محاسبه شده است که در مقایسه با آبان ماه رکود ملایم‌تری در شاخص ترکیبی کل را نشان می‌دهد.
اتاق بازرگانی در جدیدترین گزارش اعلام کرده که پروژه سدسازی ترکیه موجب شده تا ۳۰ درصد از سهم ایران از رود ارس کاسته شود.
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت اقتصاد جهانی در چند شاخص مهم از جمله تورم پرداخته است.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی به عنوان بازوان پژوهشی شورا در یک سال گذشته با ارائه بیش از ۲۰۰ گزارش کارشناسی کمک شایانی به نهاد شورای نگهبان کردند.
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی تاکید کرد که قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی نتیجه‌ای جز کاهش تولید و از بین رفتن انگیزه عرضه در برندارد که منجر به افزایش مجدد قیمت و زیان مصرف‌کننده می‌شود.
شافعی با اشاره به گزارش نهاد‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل در زمینه بحران آب در ایران گفت: گزارش سازمان ملل نشان می‌دهد که اگر ایران به همین منوال جلو برود در ۲۰ سال آینده تصور موجود زنده در این کشور دور از انتظار است.
مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به گزارش سوخته اینترنشنال شبکه سعودی ضد ایرانی از یک پرونده قضایی، روند رسیدگی به این پرونده را بازخوانی و اعلام کرد که جزئیات آن پیش از این منتشر شده بود.
اتاق بازرگانی ایران گزارش شامخ (شاخص مدیران خرید) تیر ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد که حکایت از کاهش تقاضای بازار، تضعیف قدرت خرید متقاضیان و پیشی گرفتن تولید از فروش دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ