سفارت هند در تهران با صدور بیانیه‌ای در خصوص گزارش‌های رسانه‌ای درباره تهدید به بمب‌گذاری در پرواز هواپیمای ماهان در مسیر تهران به مقصد گوانگژو،گفت: مجوز فرود اضطراری صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواپیمایی درباره لغو مجوز پروازهای ۱۰ شرکت هواپیمایی در برخی مسیرها و همچنین لغو مجوز برخی شرکت‌های فروش خدمات سفر در اطلاعیه‌ای توضیح داد.
باشگاه پرسپولیس در حالی موفق شد مجوز فروش هزار صندلی از قسمت غربی ورزشگاه آزادی را به دست آورد که قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را روی آن گذاشت تا هوادارانی که قصد دارند در این قسمت مستقر شوند، بهای بیشتری را بپردازند.
سرپرست بانک مسکن  گفت: با توجه به مصوبه مولدسازی و همچنین بندهایی در بودجه ۱۴۰۲ بانک پس از اخذ مجوز از وزارت اقتصاد و امور دارایی نسبت به فروش این املاک از طریق مزایده اقدام خواهد کرد.
پس از مدتی به علت کاهش فشار داخل کابین، خلبان به‌منظور کسب مجوز برای فرود اضطراری در فرودگاه استانبول با مسئولان برج مراقبت تماس گرفته و بدون هیچ مشکلی در فرودگاه فرود آمد.
اسامی ۲۱۹ فرد و صفحه مجازی که مجوز فعالیت روان شناسی و مشاوره ندارند تحت عنوان لیست سوم منتشر شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ۹سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما مسدود می‌شوند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدودسازی ۹ سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما تا ساعاتی دیگر خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بند د تبصره ۱۹ لایحه را به تصویب رساندند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی را مجاز دانستند نسبت به فروش ارز به نرخ حداکثر دو درصد کمتر از میانگین نرخ ارز صادرات در سال ۱۴۰۲ اقدام کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده روز گذشته (جمعه) داروی آلزایمرِ «لِکانِمَب» (lecanemab) را تایید کرد.
لایحه یک فوریت مجوز واگذاری بخشی از سهام تعدادی از شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها به تصویب رسید.
بررسی های نشان می دهد برخی از شرکت‌های ایرانی با مجوز رسمی، کالای تولیدی خود را بدون اخذ نمایندگی از برندهای تجاری خارجی، با لوگوی این شرکت‌های مطرح به فروش می رسانند.
بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد برخی از شرکت‌های ایرانی با مجوز رسمی، کالای تولیدی خود را بدون اخذ نمایندگی از برندهای تجاری خارجی، با لوگوی این شرکت‌های مطرح به فروش می رسانند.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
منابع عراقی با انتشار سندی اعلام کردند که مجوز ساخت ساختمانی که امروز در بغداد فرو ریخته در دولت مصطفی الکاظمی صادر شده است.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران موفق به اخذ تعداد ۱۷ مورد مجوز فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تهران شد که جهت اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.
رئیس سازمان راهداری به اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص کم‌کاری‌های این سازمان نسبت به صدور مجوز مجتمع‌های رفاهی بین راهی پاسخ داد.
اینکه بگوییم هر کسی می تواند با یک دوره آموزشی بیل و کلنگ دستش بگیرد و با مجوز نسبت به پیدا کردن آثار تاریخی و باستانی کشور اقدام کند کاری غیراصولی است و هیچ منطقی آن را نمی پذیرد. این طرح فاقد پختگی لازم است و به جز نگرانی حاصلی نداشت که البته خوشبختانه از دستور کار مجلس خارج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ