سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ۹سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما مسدود می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
دادستان تهران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردیم که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد.
رسانه‌های عبری زبان از چندین حمله سایبری متعدد و قوی در شبانه روز گذشته به وبسایت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان دسترسی پرسرعت برنامه نویسان و متخصصین به سایت‌های تحریمی با سامانه 403.online خبرداد.
جعفر یارزلوگفت: طبق بررسی ها قرار شده است که یک سامانه واحد برای توزیع بلیت هواپیما در نظر گرفته شود.
در گزارشی پربازدیدترین سایت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. نکته جالب اینجاست که از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، ۵ سایت در ایران مسدود و فیلتر هستند که شامل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، واتس‌اپ می‌باشد.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند، اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص تحقیقات پادمانی در ایران گفت: آن‌ها (ایرانیان) باید کار‌هایی که موظف به انجام دادنش هستند را انجام بدهند. آن‌ها تعهداتی دارند.
طبق اطلاعیه صادر شده از سوی مرکز ملی فضای مجازی، ادعاهای اخیر درخصوص حملات سایبری به سایت‌های دولتی کشور صحت ندارد.
خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فعالیت بدون وقفه پیام رسان ها و سایت های داخلی خبر داد.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه‌ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ظابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.
سازمان امور مالیاتی نسبت به احتمال سوءاستفاده برخی درگاه های جعلی از پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو هشدار داد.
هکرهای طرفدار فلسطین می‌گویند که وب سایت‌های دو بندر اصلی رژیم اسرائیل را نابود کرده اند.
رئیس سازمان هواپیمایی با اعلام اینکه در صدد بستن سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هستیم از مردم خواست برای تهیه بلیت به سایت شرکت‌های هواپیمایی و یا مراکز فروش مورد تایید این سازمان مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ