اسامی ۲۱۹ فرد و صفحه مجازی که مجوز فعالیت روان شناسی و مشاوره ندارند تحت عنوان لیست سوم منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جذب مهدی عبدی، فهرست 19 ساله تیم تراکتور دوباره پر شده است.
بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
مدارک آسیایی تیم فوتبال سپاهان به امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
تعداد زیادی از بازیکنان، اعضای کادرفنی در شروع فصل جدید محروم خواهند بود.
ژوزه مورایس از چهار موردی که ارتقای آن به پیشرفت لیگ ایران کمک می‌کند صحبت کرد.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
لیست نهایی تیم ملی آرژانتین برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اعلام شد.
تیم فوتبال پیکان با چهره‌ای جدید و تا حدودی غریبه قرار است وارد لیگ بیست و سوم شود.
طبق لیست جدید جی دی پاور برای سال ۲۰۲۳، برند‌های دوج، رم و آلفارومئو که هر سه زیرمجموعه گروه فیات کرایسلر هستند، در رتبه‌های اول تا سوم باکیفیت‌ترین خودروسازان جهان قرار گرفته‌اند. برند‌های آمریکایی رتبه‌های چهارم تا ششم را به‌خود اختصاص داده‌اند و برند‌های آلمانی نیز در رتبه‌های میانی این فهرست دیده می‌شوند.
لیست تیم ملی والیبال فرانسه برای هفته سوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
لیست تیم‌ملی والیبال ایران برای هفته سوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
فدراسيون كشتى در پى برخى اختلافات بودجه اى قصد دارد تيم دوم يا سوم خود را به بازى هاى آسيايى هانگژو اعزام كند.
یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی را برای حضور در دربی از لیست تیمش خط زد.
لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که ۱۲ بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به آمریکا خواهد رفت و بر همین اساس بهروز عطایی لیست بازیکنانی که باید برای ویزای آن‌ها اقدام شود را به فدراسیون والیبال ارائه داد.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
در حالی که فصل بیست و دوم لیگ برتر در آستانه هفته سوم قرار دارد، استقلالی‌ها همچنان در لیست این فصل خود ابهاماتی دارند که باید با جدایی حداقل دو بازیکن برطرف شود.
لیست تیم ملی ژاپن برای مسابقات ای وی سی کاپ منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ