منابع عراقی با انتشار سندی اعلام کردند که مجوز ساخت ساختمانی که امروز در بغداد فرو ریخته در دولت مصطفی الکاظمی صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
وزیر نفت با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، گفت: امروز بیشتر از ۱۵۰ میلیون لیتر ذخیره بنزین داریم.
علی فراقی گفت:دولت قبل از این که این پول‌ها وارد چرخه آزاد اقتصاد شود آنان را خرج کرده است و اگر منابع جدیدی در آینده به دست دولت برسد صرفاً خرج اقتصاد انقباضی و کنترل شدید قیمت‌ها خواهد شد.
یک مقام ارشد بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرد که این بانک مجبور شده ارزش پزو را ۱۸ درصد پایین بیاورد.
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.
جمال حسن از رهبران چارچوب هماهنگی عراق درباره اینکه سه وزیر دولت مصطفی الکاظمی، در کابینه محمد شیاع السودانی حفظ می شوند، موضع گیری کرد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق از احزاب و جریان های سیاسی عراقی تقاضا کرد که به منطق گفتگو برای حل بحران سیاسی در این کشور، پایبند باشند.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق صبح امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات اقلیم شمال عراق وارد اربیل شد.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
منابع عراقی از رایزنی های فشرده در راستای تشکیل دولت جدید در پشت درهای بسته خبر می دهند.
منبع دولتی عراقی اعلام کرد: «دلیل سفر الکاظمی به آمریکا به جای برهم صالح، بررسی تحولات سیاسی عراق و پیامد‌های امنیتی و اقتصادی اوضاع عراق و همچنین اطلاع از نحوه نگاه جامعه بین‌الملل به بحران سیاسی عراق است.»
منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.
در پی ورود گروهی از طرفداران صدر به مقر هیئت دولت در کاخ حکومتی در بغداد، جلسات هیئت دولت به دستور الکاظمی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمده است.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق از همه گروههای سیاسی عراق خواست که فردا چهارشنبه در کاخ نخست وزیری، نشست برگزار کنند.
الکاظمی تصریح کرد، شهروندان عراقی باید بدانند که با هر روز تأخیر در عدم حل بن بست سیاسی، دولت هم با محدودیت روبرو خواهد شد. لذا هر کس که گمان می‌کند دولت به دنبال تنشزایی است، اشتباه می‌کند.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق و رئیس پارلمان این کشور در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ