اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران موفق به اخذ تعداد ۱۷ مورد مجوز فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تهران شد که جهت اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
امکان صدور کارت برداشت ریالی برای مشتریان حقوقی در بانک دی فراهم شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ویتنام در صدر یک هیأت پارلمانی- تجاری صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مردادماه) وارد تهران شد و در بدو ورود به کشور مورد استقبال حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نایب رئیس مجلس و جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام قرار گرفت.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۹۹میلیارد تومان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.
آمار مرتبط با میزان تأمین برق صنایع در خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که به طور کلی میزان تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته که فولادی ها در صدر قرار دارند.
شهردار تهران گفت: مطابق آمایش‌های صورت گرفته سال ۱۴۰۰، بیشترین آمار مهاجران به کرج از تهران بوده‌است
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ میلیون سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده است
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش برف و کولاک در تهران و ۱۷ استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.
حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران گفت: این کاهش دما از امشب جمعه ۱۶ دی ماه آغاز شده و تا فردا شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
وزیر نیرو با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
­شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین برگزار می‌شود شرکت کنند.
­شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین برگزار می‌شود شرکت کنند.
روز تاسوعای حسینی مراکز اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی از ساعت ۸ الی ۲۴ و مراکز صدر، چیذر، نارمک، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون واقع در بیمارستان خیریه صدیقه الزهرا (س) شهرری، هیئت سجادیه اسلامشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۴ و تیم امام زاده جعفر (ع) پیشوا نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.
گاندو تنها تمساحی است که به طور طبیعی در ایران زندگی می‌کند و همین ویژگی آن را به حیوانی محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است. این حیوان هم‌زیستی مسالمت آمیزی با مردم منطقه دارد و هر سال تعداد زیادی گردشگر را به این منطقه جذب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ