سرپرست بانک مسکن  گفت: با توجه به مصوبه مولدسازی و همچنین بندهایی در بودجه ۱۴۰۲ بانک پس از اخذ مجوز از وزارت اقتصاد و امور دارایی نسبت به فروش این املاک از طریق مزایده اقدام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ از فروش بنجامین پاوارد کاملا منصرف شده و به منچستریونایتد اعلام کرد که دیگر برای خرید این مدافع پیشنهاد ارسال نکند.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
مدیران چلسی تصمیم دارند با فروش روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، برای خرید دوشان ولاهوویچ اقدام کنند.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: برنامه ریزی شده که در هر فصل ۱۵۰ هزار ست یعنی در سال ۶۰۰ هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تأمین شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریحات تحریک‌آمیز وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با برنامه نظامی ایران صرفاً با هدف ادامه بازاریابی برای تسلیحات آمریکایی، به کمک ایران هراسی است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می گذارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: منابع حاصل از فروش اموال دولتی از ۲۶ همت در لایحه بودجه سال جاری به ۱۰۷ همت در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.
مطابق با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تا دی ماه سال جاری حدود ۶۴ درصد از منابع درآمدی پیش‌بینی شده از محل فروش نفت و فرآورده های نفتی محقق شده است.
با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
برنامه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام از سوی وزیر صمت ابلاغ شد.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز را طی برنامه فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه وارد بازار می کند.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ادغام برخی نمایندگی‌های ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به تغییر در کابینه دولت سیزدهم واکنش نشان داد و گفت: همه مشکلات ما با جابه‌جا کردن افراد حل نمی‌شود.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ