در زمان حضور شاگردان کارلوس کی‌روش در وین، دستیاران خارجی اسکوچیچ نیز در پایتخت اتریش حضور یافتند و طلب‌شان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از مدیران فدراسیون دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال ۹۹ بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹ است. مطالبات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.
باشگاه استقلال در تلاش برای تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو است تا شکایت جدیدی علیه این باشگاه در شورای حل اختلاف فیفا شکل نگیرد.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به منظور پایان دادن رسمی به همکاری با این تیم و انجام تسویه حساب‌های مالی با فدراسیون، سفری به ایران خواهد داشت.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به منظور پایان دادن رسمی به همکاری با این تیم و انجام تسویه حساب‌های مالی با فدراسیون، سفری به ایران خواهد داشت.
وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: خوشبختانه ظرف ۲۰ ماه و در سه قسط اصل بدهی به ترکمنستان را پرداخت کردیم.
مدیر بین الملل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره تسویه حساب با مارک ویلموتس بر پایان وظایف مربوط به این فدراسیون در این باره تاکید کرد.
فدراسیون وزنه‌برداری در حالی که هنوز بدهی‌های قبلی را به طور کامل تسویه نکرده است با یک بدهی جدید روبه‌رو شده است.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل اصلی حریق عمدی دفتر کار خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را تسویه حساب شخصی اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال مصر با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار به کارلوس کی‌روش از تسویه حساب با این سرمربی پرتغالی خبر داد.
نامه قلعه‌نویی به وزیر و فدراسیون برای تسویه بدهی استراماچونی!
فدراسیون شمشیربازی بخش عمده‌ای از بدهی‌های خود را پرداخت کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران حق عضویت خود را که چند سال پرداخت نشده بود، تسویه حساب کرد.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی‌مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
فدراسیون اسناد قطعی برای تسویه حساب مس رفسنجان با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته دریافت نکرده است.
فدراسیون شطرنج برای تسویه حساب بخش باقی مانده بدهی خود به فدراسیون جهانی مهلتی یک ساله از این فدراسیون گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد تسویه حساب با اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی توضیحات جدیدی را ارایه داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
فدراسیون فوتبال آخرین قسط مالیات قرارداد کارلوس کی روش را پرداخت کرد.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ