فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران حق عضویت خود را که چند سال پرداخت نشده بود، تسویه حساب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکسی‌های تهران درگذشته تناسبی با جمعیت این کلانشهر نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا مسافران در تاکسی روی هم تلنبار شده تا به مقصد برسند! برای جلوگیری از این وضعیت رانندگان تاکسی متخلف ۱۰ تومان جریمه می‌شدند.
فرماندار ورامین گفت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.
یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد از اینکه صدور پروانه ساخت برای فیلم‌هایی که انتقادی به عملکرد یک نهاد یا دستگاه دارند،به موافقت آن نهاد منوط شده است، می‌گوید: اگر در فیلم‌های سیاسی - اجتماعی بخشی از حرف‌های مردم گفته شود، شاید در شرایط جامعه تاثیر داشته باشد و نباید گذاشت حرف‌ها تلنبار شود.
آصفری گفت: خواست نظام این است که صدای معترضان شنیده شود. به هرحال مطالباتی دارند که بخشی از آن مربوط به گذشته و بخشی از آن مربوط به زمان حال است که روی هم تلنبار شده و باید برای حل آنها راهکار پیدا کرد. در چنین فضایی زمان این نیست که گفته شود ما می‌توانستیم به مردم شلیک کنیم.
«تورج فتحی» معاون دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل‌‎های دفن زباله همواره یکی از عوامل آلوده‌کننده آب‌های زیرزمینی است. معمولا زباله‌ها چه در سایت‌های دائمی و چه در محل‌های موقت باشد، هر زمان انباشته و تلنبار شوند، شیرابه این زباله‌ها در بستر جایی که تخلیه می‌شوند به درون زمین و آب‌خوان‌ها نفوذ کرده و در نتیجه سفره‌های آب زیرزمینی را آلوده می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ