فدراسیون فوتبال آخرین قسط مالیات قرارداد کارلوس کی روش را پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز بارانی با گلی که به شمس آذر زد اجازه نداد استقلال خوزستان یک باخت خانگی را در اولین تجربه لیگ برتری اش بعد از 4 سال تجربه کند.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
یوونتوس بعد از تساوی 2-2 مقابل میلان در ضربات پنالتی این تیم را 4-3 شکست داد.
به نظر می رسد بعد از 4 سال جودوی ایران به مرز خروج از تعلیق رسیده و کمتر از سه ماه دیگر جودوکاران در بازی های آسیایی رقابت می کنند.
به نظر می‌رسد محمد ربیعی با مس رفسنجان به پایان راه رسیده و او بعد از 4 سال فعالیت در این باشگاه جای خود را به مربی دیگری می‌دهد.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور: پاسخ ناظران که از بیرون به این یکدست‌سازی نگاه می‌کنند، روشن است و اکثراً می‌گویند وضع خراب است. نه فقط در زمینه‌های اداری، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی وضعیت به بهبود و کارایی بیشتر منجر نشده، بلکه از اعتبار سیستم کاسته شده است. تا جایی‌که بزرگترین اعتراض سیاسی - اجتماعی بعد از انقلاب شکل گرفت (یا همان جریان اعتراضی مهسا در پاییز ۱۴۰۱) که پیامدهایش همچنان ادامه دارد.
قهرمانی وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، دیوید مویس را در سالگرد یکی از تلخ‌ترین روزهای عمرش به خوشحال‌ترین مربی روی زمین تبدیل کرد.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
مارکا نوشته است که لالیگا قصد ندارد سال بعد نیز از تکنولوژی «گل‌لاین» استفاده کند که قطعا خبر خوبی برای باشگاه‌های اسپانیایی نیست.
شش سال پس از اخراج پیولی از سمت سرمربیگری اینترمیلان، حالا این سرمربی با میلان در برابر نراتزوری قرار خواهد گرفت.
به نظر می رسد علیرضا دبیر بعد از 4 سال بار دیگر باید در یک رقابت انتخاباتی نسبتا سخت شرکت کند.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان پاسخ کری‌خوانی هواداران تیم‌های صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را داد.
محمد قاسمی نژاد با پاس گلی که به نصیری داد یک امتیاز را برای تیمش خرید.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال 1362 تا سال 1365 به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه 1364 آغاز شد، اما 75 به روز به طول انجامید و تا فروردین 1365 ادامه داشت. عملیات‌های کربلای 4 و 5 نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای 5 به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها،‌ ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
کشور‌های دیگر نیز بنابر منافع شان انتخاب‌هایی داشته اند. آنان لزوما مجبور نیستند تنها در صف واشنگتن قرار گیرند و این وضعیتی است که ما باید به آن عادت کنیم و ۲۰۲۲ آغازی برای فاش شدن این موضوع بود.
علی کریمی بعد از 4 سال توانست در لیست کارلوس کی‌روش قرار بگیرد و رویای حضور در جام جهانی برایش محقق شود.
مشاور رسانه‌ای پرتغالی و خبرساز کارلوس کی‌روش بعد از 4 سال دوباره در کنار او دیده شد.
رئالی‌ها بعد از 4 سال امشب بار دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد به نمایش گذاشتن توپ طلا توسط یکی از ستاره‌های‌شان بودند.
رئالی‌ها بعد از 4 سال امشب بار دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد به نمایش گذاشتن توپ طلا توسط یکی از ستاره‌های‌شان بودند.
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد، از هرآنچه که می‌شود، مالیات اخذ کند، اظهار داشت: در گذشته با وجود درآمد‌های نفتی به دلیل دردسر‌هایی که اخذ مالیات داشت، دولت‌ها کمتر به سراغ آن می‌آمدند و با همان درآمد‌های نفتی مملکت را اداره می‌کردند، اما بعد از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ و همزمان با خروج ترامپ از برجام، با کاهش درآمد‌های نفتی، دولت روحانی و در ادامه دولت رئیسی نیز روی به افزایش فشار مالیاتی آوردند.
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ