اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داد.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.
مهدی جاوید ، شهاب طالبی ، علی احسانی ، مهدی دهقان‌نژاد و امیررضا کهزادی قادر به همراهی تیم‌های خود نیستند.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات تونل سازی و استخراج معادن شده و برای بیش از صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB ۵ ونتیج رفته است.
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
تبریز- رئیس جمهور از کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید و بر ضرورت رفع مشکلات این گروه صنعتی تاکید کرد.
تیم‌های شهرخودرو مشهد و ماشین سازی تبریز که تا چند فصل پیش در لیگ برتر حضور داشتند به لیگ دسته سوم سقوط کردند.
با اعلام فدراسیون فوتبال تیم شهر خودرو و ماشین سازی که در گذشته ای نزدیک از تیم های حاضر در لیگ برتر بودند به لیگ 3 سقوط کردند!
حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
برف بازی با رفتار عجیب چند جوان حادثه ساز شد. در این اتفاق یک جوان توسط دوستانش در برف‌بازی زیر گرفته شد!
کشاورزی و نگهداری گل و گیاه برای بیشتر افراد لذت‌بخش است. اما در سال‌های اخیر این علاقه به‌دلیل ماشینی شدن زندگی بیشتر شده است. برای همین کاشت انواع سبزی درخانه طرفدار پیدا کرده است.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگری جوان در عمق ۱۲۰ متری چاهی در محدوده شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری‌های برتر در حوالی مشهد جان خود را از دست داد.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
ماشین سازی در ادامه تیره‌روزی‌های بی‌پایان خود از لیگ دسته دوم هم کنار گذاشته شد تا در کمتر از دو سال، سومین سقوط را تجربه و در آستانه انحلال قرار بگیرد.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
محققان به تازگی نوعی ماشین ظرفشویی شبیه سازی کرده اند که می‌تواند ۹۹ درصد از باکتری‌های موجود در ظروف را بدون مواد شوینده و تنها در مدت ۲۵ ثانیه از بین ببرد.
سرمربی سابق ماشین‌سازی و پارس جنوبی در آستانه حضور در مدیریت فنی نفت مسجدسلیمان است.
نفت مسجدسلیمان در ادامه اقدامات خود در نقل و انتقالات بازیکن ماشین سازی را که سابقه حضور در تیم امید ایران را در کارنامه دارد، به خدمت گرفت.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش می‌کند راه را برای ورود نوآوری‌ها به صنعت ماشین‌سازی هموار کند تا این صنعت با پیشرفت و توسعه همراه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ