محققان به تازگی نوعی ماشین ظرفشویی شبیه سازی کرده اند که می‌تواند ۹۹ درصد از باکتری‌های موجود در ظروف را بدون مواد شوینده و تنها در مدت ۲۵ ثانیه از بین ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی جاوید ، شهاب طالبی ، علی احسانی ، مهدی دهقان‌نژاد و امیررضا کهزادی قادر به همراهی تیم‌های خود نیستند.
کرکن که یک زن ثروتمند آمریکایی بود به دنبال دستگاهی بود که بتواند ظرف‌ها را سریع‌تر از خدمتکارانش بشورد. او بعد از به ثبت رساندن اختراعش، ماشین ظرفشویی خود را به رستوران‌ها و هتل‌ها معرفی کرد. کاکرن بعد‌ها برای تولید ماشین‌های ظرفشویی اش یک شرکت تأسیس کرد که در نهایت به شرکت آمریکایی معروف KitchenAid بدل شد.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره 355139 که در 28 دسامبر 1886 برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال 2006 به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره ۳۵۵۱۳۹ که در ۲۸ دسامبر ۱۸۸۶ برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
شاید در گذشته برای شست و شوی کفش‌ها از ماشین لباس‌شویی استفاده کرده باشید. بهتر است بدانید که ماشین ظرف‌شویی کمتر از ماشین لباس‌شویی به کفش‌ها آسیب می‌رساند و بهتر آن‌ها را می‌شوید. چرا که کفش‌ها با فشار آب شسته می‌شوند.
شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی موتور روز سه‌شنبه اعلام کرد که با شرکت اسکای درایو (SkyDrive) برای ساخت «خودرو‌های پرنده» به توافق رسیده است.
دلیجان-فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان، از توقیف ۲ کامیون حامل ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبرداد.
مایکل جردن یک ماشین جدید به کلکسیون خود اضافه کرده است.
این روز‌ها استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار رایج شده است، اما آشنا نبودن برخی افراد با نحوه صحیح استفاده از آن باعث به وجود آمدن اشتباهاتی شده است.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بارها گفته‌ایم ماشین اقتصادی خراب است، اما تنها راننده‌اش را عوض می‌کنند.
از آنجایی که روغن یک چربی است و در آب حل نمی‌شود، از بین بردن آن از بسیاری از لکه‌های دیگر دشوارتر است. یک شستشوی ساده با ماشین لباسشویی کاری از پیش نمی‌برد، چون چربی به الیاف پارچه چسبیده است. در این میان یک ترفند ساده وجود دارد: جوش شیرین لکه را از پارچه بیرون می‌کشد و مایع ظرفشویی آنچه باقیمانده را از بین می‌برد. «عامل فعال در سطح» موجود در مایع ظرفشویی کلید از بین بردن لکه‌های چربی است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که باقی‌مانده مواد شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی می‌تواند به روده آسیب برساند و باعث بروز بیماری‌های مزمن شود.
ماشین اهدایی به ملی‌پوش ایران دزدی بود؟
ظرف‌های پلاستیکی بخش جدانشدنی آشپزخانه‌های امروزی هستند، اما همیشه یک مشکل کلافه کننده ایجاد می‌کنند. ظرف‌های پلاستیکی در ماشین ظرف‌شویی درست خشک نمی‌شوند. دلیلش چیست؟
ماشین قهرمان اسطوره آلمانی فرمول یک با رقمی جالب و فراتر از انتظارها به فروش رفت.
ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای صنعتی و معدنی با تشخیص وزارت صمت و با اخذ گواهی تضمین مالیات بر ارزش افزوده (گواهی چک) توسط سازمان امور مالیاتی قابل ترخیص است.
ماشین سازی در ادامه تیره‌روزی‌های بی‌پایان خود از لیگ دسته دوم هم کنار گذاشته شد تا در کمتر از دو سال، سومین سقوط را تجربه و در آستانه انحلال قرار بگیرد.
بعد از گذشت پنج هفته از لیگ برتر والیبال شاهد یک اتفاق جالب هستیم.
ارلینگ هالند با دبل دیشب برابر کپنهاگن، از رکورد گلزنی لوئیس سوارز و ریوالدو در لیگ قهرمانان عبور کرد. او از حیث متوسط گلزنی در لیگ قهرمانان بی رقیب است.
گابریل ژسوس، ستاره برزیلی آرسنال، در نیمه اول دیدار مقابل استون ویلا موفق به گلزنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ