فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ دانش آموز استان در جشنواره خوارزمی حضور دارند، گفت: این دانش آموزان در ۱۳ رسته مختلف با دیگر دانش آموزان کشور رقابت می کنند.
مشهد ـ مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: از مجموع ۲۲۴ هزار و ۵۰۲ دانش آموز عشایری، تعداد هشت هزار و ۷۵۴ نفر در خراسان رضوی هستند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: یکی از راه های سرعت بخشیدن به فعالیت های صنایع، توسعه اکوسیستم دانش بنیان برای حضور جدی در رقابت های بین المللی است.
ظرفیت‌های خالی زیادی در بازار هند وجود دارد که در «همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان» به این موضوع پرداخته می‌شود.
با برپایی پاویون ایران در «نمایشگاه بازار محتوای جهانی» روسیه ۶ شرکت فعال در حوزه پویا نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی پیامی از حضور حماسی و تاریخی فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال قدردانی کرد.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌های معاند در خصوص اتفاقات اخیر در مدارس گفت: تاکنون گفته شده که مشکلی نیست و دانش‌آموزان می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، بر استفاده از روش‌های خلاقانه و متنوع برای تسهیل حضور شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.
خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) فراخوان حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کنیا را منتشر کرد.
جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) از حضور ۱۷۰ شرکت توانمند داخلی در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) خبر داد.
معاون علمی، فناوری گفت: زمانی که در مورد اقتصاد دانش بنیان سخن می گوییم نمی توانیم توسعه آن را بدون بانکها متصور شویم. در واقع اقتصاد دانش بنیان رقم نمی خورد مگر با حضور بانکها.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.
۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: محتوای متنی و رسانه‌ای در رمزینه های کتب درسی بارگذاری خواهند شد.
محمدمهدی کاظمی رئیس ستاد ملی بازگشایی مدارس گفت: توصیه می کنیم زیر ۱۲ ساله ها یک دز واکسن را تزریق کنند.
شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین دستاوردهای خود برای تسهیل سفر اربعین را در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات معرفی کردند.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.
وزیر امور خارجه آمریکا مسئولیت هرگونه بحران یا تشدید تنش در نتیجه سفر مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را متوجه پکن دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ