سرمربی سابق ماشین‌سازی و پارس جنوبی در آستانه حضور در مدیریت فنی نفت مسجدسلیمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
«این عاشورای ما و این روز‌های ما روز‌های زنده حسینی باشد. این چنین می‌خواست و اینچنین سفارش می‌کرد. گریستن و برپا کردن مجالس کافی نیست، حسین به این‌ها نیازی ندارد. حسین شهید راه اصلاح است، پس اگر در راه اصلاح امت جدش کوشیدیم، او را یاری رسانده‌ایم و اگر سکوت کردیم یا مانع اصلاح شدیم او را وانهاده‌ایم و یزید را کمک کرده‌ایم».
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی شب گذشته با انجام 5 بازی به پایان رسید و گلساپوش یزد به صدرنشینی خود ادامه داد.
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در دانستن زبان دنیا را در اتفاق‌های اخیر مثبت و اثرگذار دانست.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب یزد درباره اضافه شدن محمدرضا حضرت پور به این تیم در جام باشگاه های آسیا توضیح داد.
داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران ابعاد جدیدی از فوت امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر، تشریح می کند.
امروز ۶۷ مین سال روز تولد حمید رضا است. دل ها یمان گواه است روزی نیست با بهانه و بی بهانه یادی از او در میان نباشد.
نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه ۹۰ آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین هم موجب می‌شود که از سخنانش نوعی بنیادگرایی برداشت شود
تیم والیبال شهداب یزد با شکست لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی لیگ برتر مردان، دومین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی (ره) را که سردار جهاد تبیین بود، گرامی می‌داریم و ان‌شاءالله راه ایشان در جامعه ادامه پیدا کند.
رئیس جمهور گفت: آیت الله مصباح یزدی فقیهی برجسته و اثرگذار و عمار انقلاب بود.
عبدالله گنجی در روزنامه جوان نوشت: مسئله اصلی این است که بدانیم تفاوت‌های امر فقهی در عرصه حکومت و سیاست و اجتماع با عرصه فردی چیست؟ تبعات، محاسن، پیامد‌ها و بازتاب‌ها، سرمایه‌سازی‌ها و سرمایه‌سوزی‌ها چیست و تأثیر آن در آینده مردم‌سالاری درون دینی چگونه است؟ این ملاحظات می‌تواند دریچه‌ها و چشم‌انداز‌ها را متفاوت نشان دهد.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم شرایطی فراهم کنیم که بازیکنان و کادر فنی دغدغه مالی نداشته باشند و روی بازی‌ها تمرکز کنند.
سردار مریم بختیاری یکی از زنانی است که تصویر او بر دیوار نگاره میدان ولیعصر تهران به نمایش درآمد. گرچه این تصویر از دیوارنگاره برداشته شد ولی همین یادآوری ما را بر آن داشت تا یادی کنیم از این شیرزن ایل بختیاری.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم نیاز به یک حمایت همه جانبه دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.
روایت است که وقتی یزید از کرده خود پشیمان شد و از امام سجّاد علیه السلام خواست تا هر حاجتی که دارد بازگو نماید تا او آنها را برآورده کند، امام علیه السلام فرمود: «در هر باب با زینب علیهاالسلام سخن می گویم، چه او پرستار یتیمان و غمگسار اسیران است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ