با اعلام فدراسیون فوتبال تیم شهر خودرو و ماشین سازی که در گذشته ای نزدیک از تیم های حاضر در لیگ برتر بودند به لیگ 3 سقوط کردند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
«کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است»، این بخشی از صحبت‌های محمدباقر قالیباف در سه‌شنبه هفته گذشته بود که در دیدار رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی بیان شد. اظهاراتی که برخی از منتقدان و مخالفان رئیس مجلس با تقطیع و برجسته‌کردن بخشی از آن، به بهره‌برداری سیاسی از آن پرداختند.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
سهراب مرادی 7 سال بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو تصمیم به خداحافظی از وزنه برداری گرفت.
باشگاه لیورپول تصمیمی برای تمدید قرارداد تیاگو، ستاره اسپانیایی، ندارد و احتمالا این آخرین فصل حضور او در این تیم است.
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
مارکا و آاس امروز گزارش دادند که وینیسیوس به باشگاه رئال مادرید اطلاع داده که با وجود اتفاقات تلخ اخیر، قصد جدایی ندارد.
بازبینی صحنه برخورد ژاکا با بازیکن زوریخ توسط داور در نهایت با اتخاذ تصمیمی جالب همراه شد.
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.
افشین یکی از کسانی بود که مادر باران از او موادمخدر می‌خرید: «یک شب از خانه بیرون زدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به خانه پدر باران برنگردم. نمی‌دانستم کجا می‌خواهم بروم فقط می‌دانستم هر جایی بروم به آن خانه دیگر برنمی‌گردم. به فکر افشین افتادم و با او تماس گرفتم و او به من پناه داد. زندگی من و افشین شروع شد. او به من محبت داشت و این همان چیزی بود که سال‌ها در زندگی‌ام از کسی ندیده بودم. برای همین به افشین علاقه پیدا کردم.»
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده‌ای گرفته که به نظر می‌رسد بازگشتی هم ندارد.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
متهم گفت: با شنیدن حرف‌های همسرم خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم خودم را بکشم، اما او مانع کارم شد. بعد تصمیم گرفتیم باهم دست به خودکشی بزنیم که دل‌مان برای بچه‌های‌مان سوخت و در نهایت با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم مرد راننده را به قتل برسانیم.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، گفت: باید اشتباه تکراری نکنیم و فدراسیون هرچه زودتر به یک تصمیم جمعی صحیح برسد.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ