حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: فرماندار ویژه مهاباد گفت: این شهرستان آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری و وزنه برداران کشورمان برای کسب آمادگی جهت شرکت در مسابقات جهانی در هفته آخر مرداد ماه جاری است.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
فرماندار سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش که در جریان اغتشاشات در خارج از کشور اقدام به دعوت به تجمعات و فراخوان های هنجارشکنانه نموده بود، حین ورود به کشور دستگیر شد.
فرماندار خوی گفت: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شامگاه یکشنبه منطقه گیان شهرستان نهاوند استان همدان و در مرز استان‌های لرستان و کرمانشاه را لرزاند.
فرماندار مهران گفت: مرز مهران در ساعتی از صبح امروز بسته شده بود که از جانب طرف عراقی بود.
کلودیو پالومبا، فرماندار شهر ناپل، مطمئن است جشن قهرمانی ناپولی به شکلی درست و آبرومندانه برگزار خواهد شد.
فرماندار زاهدان اعلام کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کند.
محمدعلی نوبخت، در جمع خبرنگاران با رد خبر مسمومیت سریالی در مدرسه شبانه‌روزی ساری اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها، خبر انتشار گاز مونواکسیدکربن تاریخ۱۳ آذر سال جاری در منطقه چهاردانگه را به موضوع مسمومیت سریالی شهر‌های قم و بروجرد نسبت داده‌اند.
فرماندار ویژه دهلران ضمن هشدار به اغفال شدگان گفت: دهلران جای عرض اندام و اقدامات ضد امنیتی نخواهد بود و مردم شریف این منطقه با اینگونه حرکات مخالف و همراه نظام و ولایت هستند.
فرماندار قشم گفت: پوشش ارتباطی روستای هنگام جدید از سالیان قبل به صورت ۴ G راه اندازی شده بود و مشکل ارتباطی مردم در خصوص مکالمه با راه اندازی دستگاه جدید در جزیره هنگام به صورت کامل برقرار شد.
فرماندار لنجان با بیان اینکه پلمب این تعداد واحد صنفی که نقش مخربی داشتند جنبه بازدارنده خواهد داشت، گفت: در گذشته مباحث اقناعی را با اصناف مختلف داشتیم که کار این ۲۹ واحد صنفی از اقناع گذشته بود و اقدامات مخربی در بازار لنجان انجام می‌دادند.
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در رابطه با خبر شلوغی در شهر اندیمشک، اظهار کرد: حدود ده تا پانزده نفر از جوانان محلی با آتش زدن لاستیک اقدام به شلوغ کاری در محله خود کردند.
خالد رحمانی اظهار داشت: هر سال در این فصل که ارتفاع آب سد به حداقل می‌رسد، زباله‌ها و علف‌های خشک شده در نزدیکی تاج سد توسط کارگران در منطقه‌ای جمع ‌آوری و امحا می‌شود.
وی افزود: این افراد که تعدادشان بالغ بر ۱۵۰ نفر بود با استفاده از مواد آتش زا قسمت هایی از ساختمان بخشداری، شهرداری، بانک های عامل، جهاد کشاورزی و اداره پست مورموری را به آتش کشیدند.
وی افزود: این افراد که تعدادشان بالغ بر ۱۵۰ نفر بود با استفاده از مواد آتش زا قسمت هایی از ساختمان بخشداری، شهرداری، بانک های عامل، جهاد کشاورزی و اداره پست مورموری را به آتش کشیدند.
فرماندار مشهد گفت: در جنایت دیروز پنجشنه آشوبگران در مشهد دو بسیجی حافظ امنیت به شهادت رسیدند، اما برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که یکی از مجروحان حادثه نیز به شهادت رسیده است که این خبر را تکذیب می‌کنم.
علی فرهمندپور با بیان اینکه این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد، گفت: مردم دزفول همواره پای نظام هستند و نباید به دروغ رسانه‌های بیگانه توجه کنند.
حسن عسکری فرماندار سنندج اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا خودکشی بوده است.
فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.
فرماندار مهاباد گفت: شایعاتی که در مورد اینکه معترضان فرمانداری این شهر را تصرف کرده‌اند، صحت ندارد ضمن اینکه اغتشاش تمام شده است.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرماندار سراوان گفت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ