حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی از بانک‌های خصوصی در تسهیلات‌دهی نسبت به سپرده در برخی از استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی بانک‌های خصوصی در نسبت تسهیلات به سپرده در استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
این فرد سال ۹۱، تسهیلات ارزی برای واردات کالا از یکی از بانک‌های استان دریافت کرد، اما با ارائه گزارش‌های جعلی، تسهیلات دریافت شده را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی خود کرده است.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: رشد تولید و اشتغال در دزفول نیازمند انعطاف بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی است.
گوگل از همین امروز تیک‌های آبی تأیید را برای حساب‌های Workspace و حساب‌های شخصی ارائه کرده است، بنابراین در هنگام بررسی ایمیل‌های دریافتی خود، ممکن است با چنین قابلیتی مواجه شوید.
"بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌های کشور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی ارائه رمز دوم پویا را برای خرید‌های اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است؛ حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از بانک ایران زمین رمز دوم پویا را دریافت کنیم؟
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
اندی رابرتسون به صحبت‌های رودری که اسکاتلند را به ارائه تاکتیک‌های "مزخرف" در مقابل اسپانیا متهم کرده بود، پاسخ داد تا تنش‌های دیدار این دو تیم ملی به بازی پیش روی لیورپول و سیتی کشیده شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، صادرات ایران،‌تجارت وسپه باهدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل فردا (جمعه، ۲۱ بهمن ماه) فعالیت می کنند
وزیر دفاع جدید آلمان، دو هفته پس از موافقت برلین با ارائه تانک‌های لئوپارد به اوکراین به صورت غیرمنتظره وارد کیف شد.
شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران با هدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه فعالیت می‌کنند.
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
روز جمعه حدود ۵۰ کشور موافقت کردند که میلیارد‌ها دلار سخت افزار نظامی از جمله خودرو‌های زرهی و مهمات مورد نیاز برای عقب راندن نیرو‌های روسیه را به کی یف ارائه دهند. آلمان نیز در آن روز به تصمیم گیری برای تحویل تانک‌ها نزدیک‌تر شد و دستور بازنگری را صادر کرد.
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
رئیس شورای عالی استان‌ها از جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی با موتورسیکلت‌های موجود با اعطای تسهیلات ویژه از سوی بانک‌های عامل خبر داد.
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.
رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان خطاب به بانک‌های عامل گفت: تیم‌های جوان وثیقه ندارند از این تسهیلات بهره ببرند از این رو می‌توانند با ضمانت نامه صندوق نوآوری تسهیلات دریافت کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح قانون بانک‌های عامل مشکلات مردم کاهش می‌یابد، بنابراین اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هر چه زودتر طرح اصلاح قانون بانک‌های عامل را به صحن مجلس بیاورند.
یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های سوئد در گزارشی با ارائه پیش‌بینی ناگوار از شرایط اقتصادی این کشور، زمستان پیش رو را برای مردم سوئد «سخت و سرد» توصیف کرد.
صالحی با تاکید بر اینکه بانک‌ها برای خروج از زیاندهی باید از بنگاه‌داری فاصله بگیرند، گفت: «با توجه به اینکه بانک‌ها پایه درآمدی خود را بر بنگاهداری تنظیم کرده‌اند، ناخودآگاه تبدیل به یک عامل مخرب در اقتصاد می‌شوند، کار بانک بنگاه‌داری نیست، در غرب بانک‌ها این کار‌ها را نمی‌کنند. یعنی از این مسائل منع شده‌اند. آن‌ها با ارائه خدمات بانکی که به مشتریان، بنگاه‌ها و تجار و بازرگانان می‌دهد، از جمله ضمانت نامه‌های بانکی، ال سی و... درآمد کسب می‌کنند.»
بانک مرکزی در بخشنامه اخیر خود بر آخرین اخطار و تذکر به بانک‌ها و موسسات اعتباری ناقض نرخ‌های سود اشاره داشته است؛ بنابراین انتظار می‌رود که این بانک گزارشی شفاف از برخورد بانک‌های متخلف ارائه کند تا مشخص شود که نهاد ناظر اقدام موثری داشته است.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ