فاجعه اخلاقی و استراتژیک ناشی از جنگ رهبر روسیه در اوکراین به رویا‌های امپراتوری او پایان داده است. یکی از خطاهای بزرگ پوتین دست کم گرفتن مردم و ارتش اوکراین بود. ظاهراً پوتین در مورد احساس هویت ملی اوکراینی‌ها و اراده آنان برای مبارزه اطلاعات نادرستی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
چهار بازیکن خارجی تراکتور در تمرینات این تیم حضور دارند.
هافبک فولاد خوزستان می‌گوید شرایط بازی برای بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی سخت است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
هوادار تهران چهار بازیکن جوانش را که در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال قرار می‌گیرند، معرفی کرد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
النصر توانست در دومین دیدار خود از رقابت های جام ملک سلمان، از سد تیم المنستیری تونس عبور کند.
سه داور از چهار داور دیروز دیدار مس – استقلال بر این عقیده بودند که صحنه برخورد توپ به دست جفرسون باهیا هند و پنالتی نبوده است.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به خبرنگاران گفت: ما همه مناطق و بازار‌ها را برای ماندن در بازار رقابتی بررسی خواهیم کرد. فروش این برند در سه ماهه اول سال ۹ درصد افزایش یافت که نشان می‌دهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدل‌ها ممکن است پس از چهار سال کاهش درآمد نتیجه‌بخش باشد، اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی بر سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، برای کاهش فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول لیگ برتر کار سختی ندارد اما یک خطر در کمین این تیم است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
کوپال ناظمی با اعلام دو خطای پنالتی و تکرار دو پنالتی دیگر، به مرد شماره یک بازی استقلال و تراکتور تبدیل شد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
فرهاد مجیدی در جریان دیدار تیمش برابر الوصل، به شکل جالبی به داور مسابقه اعتراض کرد.
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
همتی خطاب به خبرگزاری دولت افزود: «کاش لااقل با کسانی که۴عمل اصلی ریاضی را خوانده‌اند، مشورت می‌کردید تا برایتان محاسبه کنند که نتیجه رشد ماهانه ۵/۲٪ در۳۴ماه، حدود ۶ برابر است. اینکه مثل زیلو انداختن نیست! ۴ عمل اصلی کمی سخت‌ است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ