تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی بر سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، برای کاهش فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول لیگ برتر کار سختی ندارد اما یک خطر در کمین این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت فوتبال تبریز اعلام کرد که این شهر امکان میزبانی جام حذفی را نخواهد داشت.
پرسپولیس سومین بازی خود در جام حذفی را هم با پیروزی به پایان رساند تا اکنون دو گام دیگر با قهرمانی در این جام فاصله داشته باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس بدون این که بازیکنی محروم داشته باشد، به استقبال دیدار با استقلال خواهد رفت.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
سرمربی پرسپولیس در تصمیمی غیرمنتظره پدیده تیمش را در مصاف با نفت مسجدسلیمان نیمکت‌نشین کرد.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان حاضر نشد.
سرمربی زنیت در پایان بازی با سپاهان نام پرسپولیس را به زبان آورد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، به نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان نمی‌رسد.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو کاپیتان این تیم با جریمه‌هایی مواجه شوند.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با ملوان بندر انزلی شرکت نکرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جلسه هیات مدیره درخواست‌هایش برای بهتر شدن شرایط تیم را مطرح کرد. گمانه‌زنی‌هایی هم که در مورد برکناری مدیرعامل سرخپوشان مطرح شده بود فعلا منتفی شد!
امیر علی حسینی مدیر بین المللی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد: پرونده دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و این پرونده در مرحله مفتوح است.
مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده رادوشوویچ هیچ خطری برای باشگاه در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای ندارد.
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خبری جالب مدعی شد که پرونده دروازه بان کروات اسبق این باشگاه، خطری علیه آنها نخواهد بود!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمایلی به تقابل با کارلوس کی روش در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
پرسپولیس که در حال حاضر با دو تساوی و سه پیروزی توانسته با کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول لیگ بیست و دوم را قرمز قرمز کند، با نکته منفی ۵ دیدار اول خود را در این فصل به پایان رسانده است.
زمان اعمال محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس هنوز مشخص نشده و یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکن دچار تردید است.
برخلاف بازی استقلال - سپاهان، دوربین‌های صداوسیما حاضر به ترک محل نشست خبری نشدند.
یورگن لوکادیا مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این باشگاه امروز همراه با امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل این باشگاه وارد تهران شد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هیچ ضمانتی برای حضور ثابت در چارچوب دروازه سرخپوشان ندارد و ممکن است اتفاق تلخ گذشته برایش تکرار شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسر عموی قاتل به بیمارستان روانی رفت/ انکار مرد جوان در قتل نامزدش/ دستبند قانون بر دستان قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت/ خودکشی مرد معتاد بعد از قتل‌عام خانوادگی/ پایان نزاع طایفه‌ای با تیراندازی هوایی پلیس/ افشای راز مرگ مرد ورشکسته در بازداشتگاه/ قصاص در ملأعام برای قاتل افسر ناجا/ بخشش به شرط دیه ۴۰۰ میلیون تومانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ