حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فعالان مرتبط با یک شبکه کلاهبرداری هرمی دستگیر شدند و ۳۹ وب سایت متعلق به این شبکه نیز مسدود شد.
فناوری پردازش در لبه شبکه همراه اول (MEC) در الکامپ ۲۰۲۳ بر روی شبکه همراه اول و با پیاده‌سازی یک بازی محبوب برای عموم رونمایی شد.
تصاویری از گزارش شبکه یک روسیه از خط ریلی رشت-آستارا را مشاهده می‌کنید.
نیروی هوایی ارتش عراق امروز یکشنبه در جریان یک عملیات امنیتی توانست یک شبکه تروریستی در استان دیالی را منهدم سازد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی یک حمله تروریستی در بیمارستان نظامی در شبه جزیره کریمه خبر داد.
شبکه «صدای بانوان» تنها شبکه افغانستان است که به دست زنان اداره می‌شود. این شبکه که از ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد، هشت کارمند دارد که شش تن از آنان زن هستند.
منابع سوری از تیراندازی شبه نظامیان وابسته به ترکیه به یک خانواده سوری در حومه حلب به خاطر برپایی جشن نوروز خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
گروه طالبان اعلام کرد که یک شبکه تروریستی داعشی دخیل در حملات ماه گذشته به سفارت پاکستان و یک هتل چینی در کابل را متلاشی کرده است.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
شبکه تلویزیونی عربی زبان المیادین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران برابر ولز را مورد تمجید قرار داد.
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امروز جوانان بسیجی یک شبکه سایبری مجازی برای انقلاب اسلامی شکل داده اند و ایفای نقش آن‌ها هم بسیار موثر است، اما دشمن در این زمینه صاحب فناوری است و سرمایه‌های زیادی در این حوزه به میدان آورده است.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
واحدهای امنیتی دولت حداقل سوریه ۲۴ شبه نظامی عضو گرووه تروریستی داعش را در یک عملیات ویژه به هلاکت رساندند.
یک منبع امنیتی در لبنان اعلام کرد که یک شبکه تروریستی داعش در طرابلس و ضاحیه جنوبی بیروت منهدم شد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.
مقامات امنیتی مغرب اعلام کردند که توانسته اند یک شبکه تروریستی وابسته به داعش را در مناطق ملیله و الناظور متلاشی کنند.
شبکه تلویزیونی راشاتودی از خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی در حوزه رأی‌گیری در ماریوپل خبر داد.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شهادت محیطبان نجفی اعلام کرد: محیط‌بان ما از قصاص مبرا شده و در رأی صادره، قتل عمد به شبه عمد تبدیل شده بود؛ وی را در حین بدرقه و دست و پا بسته در یک عملیات ناجوانمردانه و تروریستی به شهادت رساندند؛

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ