شبکه تلویزیونی راشاتودی از خنثی‌سازی یک عملیات تروریستی در حوزه رأی‌گیری در ماریوپل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
منابع سوری از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی و هلاکت یک عنصر دیگر در جریان عملیاتی منحصر به فرد در حومه درعا خبر دادند.
سرویس اطلاعاتی اردن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ یک طرح خطرناک تروریستی عناصر داعشی علیه شیعیان این کشور را خنثی کرده است.
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که تداوم حضور نظامیان آمریکایی در این کشور به معنی پایان نیافتن عملیات تروریستی در عراق است.
نیروی هوایی ارتش عراق امروز یکشنبه در جریان یک عملیات امنیتی توانست یک شبکه تروریستی در استان دیالی را منهدم سازد.
ساعاتی پیش انفجاری در یک کافه در سن پترزبورگ روسیه رخ داد که منجر به کشته شدن بلاگر روسی ولادلن تاتارسکی شد.
شهرک نشین صهیونیست اقدام به انجام عملیات تروریستی علیه یک کودک فلسطینی کرد.
رسانه های ترکیه از بازداشت فردی که قصد عملیات تروریستی در شهر استانبول را داشت، خبر دادند.
توضحیات حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان را در خصوص حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
یک منبع امنیتی از تداوم عملیات ارتش سوریه در شهر درعا و پاکسازی این شهر از عناصر تروریستی داعش خبر داد.
نیروهای امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در درعا بود را خنثی کردند.
واحدهای امنیتی دولت حداقل سوریه ۲۴ شبه نظامی عضو گرووه تروریستی داعش را در یک عملیات ویژه به هلاکت رساندند.
وزارت دفاع روسیه، از نقشه رژیم کی‌یف برای انجام یک عملیات تروریستی علیه غیرنظامیان اوکراینی و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشته، متلاشی کرده است.
منابع محلی از وقوع یک عملیات تروریستی در پایتخت افغانستان خبر دادند که طی آن یک عامل انتحاری با منفجر کردن خود، به کشته و زخمی شدن ۵۵ نفر منجر شده است.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
یک منبع امنیتی در سوریه اعلام کرد که در عمیات ویژه نیروهای امنیتی این کشور یک سرکرده برجسته گروه تروریستی داعش در حومه درعا به هلاکت رسید.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ای عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
منابع سوری اعلام کردند که یک سرکرده گروهک تروریستی داعش در عملیات ویژه نیروهای سوریه به هلاکت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ