فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شهادت محیطبان نجفی اعلام کرد: محیط‌بان ما از قصاص مبرا شده و در رأی صادره، قتل عمد به شبه عمد تبدیل شده بود؛ وی را در حین بدرقه و دست و پا بسته در یک عملیات ناجوانمردانه و تروریستی به شهادت رساندند؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: رگبار باران در برخی مناطق کشور همچنین خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شرقی و مرکزی طی امروز و فردا پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ۹ استان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به رگبار متوسط تا شدید باران و وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات استان تهران هشدار داد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار و رعدوبرق در ۸ استان و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در ۵ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین انتقال گرد و خاک از کشور همسایه خبر داد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای پیش رو، وزش باد و رگبار و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد در شمال و جنوب کشور امروز مردم شاهد رگبار باران خواهند بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار باران در شمال و جنوب کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور وقوع رگبار باران و تندباد در برخی استان‌ها را پیش بینی کرده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری افزایش رگبار باران در ۱۰ استان کشور پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در ۹ استان کشور احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و رعد وبرق در پایتخت طی امروز و فردا، پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و رعد وبرق در پایتخت طی امروز و فردا، پیش بینی می‌شود.
مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و باد شدید در برخی مناطق کشور برای روز جاری پیش بینی می شود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق تا روز دوشنبه در برخی استان‌های کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق برای روز شنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه، در برخی از نواحی تهران مورد انتظار است.
کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور در روز جمعه و هفته پیش رو پرداخت.
کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور در هفته پیش رو پرداخت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با تأثیر سامانه بارشی در سطح خوزستان از اواخر وقت امروز شاهد رگبار و رعد و برق در شمال، شمال غرب و شمال شرق و همچنین مرکز خوزستان خواهیم بود.
ماجرای تبهکاری‌های گانگستر مخوف که مدعی بود به «آدم‌کشی اعتیاد دارد!» از سال‌ها قبل زمانی آغاز شد که او به جرم دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان باخرز، دستگیر و روانه زندان شد. این تبهکار خطرناک که حالا به «پلنگ سیاه» معروف شده بود ۸ سال بعد از زندان بیرون آمد، اما این بار مسیر آدم‌کشی را در پیش گرفت و اولین جنایت خود را با همدستی یک جوان موتورسوار در تربت جام رقم زد و مرد ۴۵ ساله‌ای را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ