وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
بنا به اعلام یک کارآفرین هلندی، کارکنان وزارت دفاع انگلیس ممکن است در اثر یک اشتباه تایپی، بخشی از اطلاعات محرمانه این کشور را فاش کرده باشند.
این شبکه به دلیل وابستگی امنیتی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تلاش رسمی برای بازتولید آشوب و جنگ داخلی در ایران، توسط وزارت اطلاعات به عنوان شبکه‌ای تروریستی تلقی شده بود که گفته می‌شود با توافق میان ایران و عربستان، عوامل این شبکه تلاش داشتند تا از طریق رژیم صهیونیستی به تأمین مالی خود بپردازند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایات الهی و تلاش‌های مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج)، پروژه بزرگ یکی از سازمان‌های جاسوسی بیگانه برای دست‌اندازی به اطلاعات مترددین ایرانی به خارج از کشور، کشف و عوامل آن بازداشت شدند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که طرح شبکه اطلاعاتی نظامی وزارت دفاع اوکراین برای ترور رهبر کریمه و مقام‌های کلیدی روسیه خنثی شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که طرح شبکه اطلاعاتی نظامی وزارت دفاع اوکراین برای ترور رهبر کریمه و مقام‌های کلیدی روسیه خنثی شد.
شبکه اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین که قصد انجام مجموعه‌ای از حملات تروریستی سطح بالا در کریمه را داشت، متلاشی شد.
در پی افشای اخیر اطلاعات محرمانه وزارت دفاع آمریکا، وب‌سایت شبکه الجزیره گزارشی را درباره پنچ افشاگری اطلاعاتی بزرگ در آمریکا منتشر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
اصولا چیزی به عنوان اینترنت ملی وجود ندارد، اگر منظور نویسنده از اینترنت ملی همان شبکه ملی اطلاعات است که توصیه می‌شود برای فهم درست از شبکه ملی اطلاعات به متن برنامه‌ها و مصاحبه‌های چندساله اخیر مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رجوع شود. به‌طور خلاصه شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت، با کیفیت و امن است و راه‌اندازی آن به هیچ‌وجه به معنای قطع اینترنت بین‌الملل نیست.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی تیم جاسوسی و خرابکاری موساد را شناسایی و بازداشت کردند.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع‌آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
یک منبع مطلع ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) را تکذیب کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.
یک منبع آگاه جزئیاتی از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات راتشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ