طبق اعلام رویترز توربین مورد نیاز برای خط لوله «نورد استریم 1» ابتدا از کانادا به آلمان ارسال خواهد شد و سپس برلین آن را به گازپروم روسیه تحویل می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 از روز سه‌شنبه 30 خرداد آغاز می‌شود و تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (مدعیان قاره کهن) به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه دو گروه مسابقات به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
شب گذشته جدال فرانکفورت و اشتوتگارت با نتیجه 3-2 به پایان رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد کفت: دو میلیون یهودی مهاجری که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده بودند، احساس ناامنی کرده و می‌خواهند برگردند ... البته انگلیس، آلمان و فرانسه هم می‌توانند برای یهودیان مهاجر سرزمین و حکومتی تشکیل بدهند.
کشور‌های برتر عبارتند از: فنلاند، دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اتریش، استرالیا، کانادا، ایرلند، آمریکا، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، انگلستان و لیتوانی.
«رصدخانه مهاجرت ایران» شش مقصد اصلی مهاجرت ایرانیان را اعلام کرد. کشور‌های آمریکا - کانادا - بریتانیا - اتحادیه اروپا (شامل فرانسه، سوئد، هلند، آلمان) - استرالیا - ترکیه جزو مقصد‌های اصلی ایرانیان برای مهاجرت هستند.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
«جک برگمن»، نماینده کنگره آمریکا از میشیگان بامداد دوشنبه به وقت تهران در حساب توئیتری خود تائید کرد که جنگنده‌های آمریکایی یک شی پرنده ناشناس دیگر را این بار بر فراز دریاچه هورون در نزدیکی مرز با کانادا سرنگون کردند.
نیروی هوایی آمریکا یک شی پرنده ناشناس دیگر را این بار بر فراز دریاچه هورون در کانادا ساقط کرد.
«جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد جنگنده‌های کانادایی و آمریکایی این شیء ناشناس را در آسمان شمال غربی این کشور ساقط کردند.
در عصری که ماهواره‌های مداری به قدری پیشرفته هستند که می‌توانند اشیایی به اندازه خودرو‌ها را از فضا تشخیص دهند، یک بالون جاسوسی ممکن است کمی محسوس به نظر برسد. آن‌ها ابزار برجسته‌ای برای شناسایی در طول جنگ سرد بودند و حتی به شکل اساسی‌تر برای جمع آوری اطلاعات در جنگ‌های ناپلئونی بیش از ۲۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفتند.
جمعیت ایرانیان (افراد متولد ایران) در ۲۰ کشور با بیشترین جمعیت ایرانی در جهان حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. امریکا، کانادا، آلمان، ترکیه و انگلستان مهم‌ترین کشور‌های مقصد مهاجران ایرانی بوده‌اند. در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱ به‌طورمتوسط سالانه حدود ۸۶ هزار ویزا یا اجازه اقامت غیر توریستی برای ایرانیان در اروپا، امریکای شمالی و استرالیا، ترکیه و سایر کشور‌های OECD صادر شده است.
براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
زمین تحت بمباران دائمی فضا قرار دارد. گرد و غبار، سنگریزه ها، و تکه های سنگ به صورت روزانه در جو ما فرو می ریزند، و گاهی اوقات به طور چشمگیری در یک رگه شعله ور در سراسر آسمان می سوزند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
نوروزی در مخالفت با زاهدی وفا گفت: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
نوروزی: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
نخست وزیر کانادا در نشست خبری با صدراعظم آلمان در مونترال گفت که صادرات گاز کانادا به این کشور آسان نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ