براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ما به هرگونه توافقی در زمینه هسته ای با ایران نزدیک نیستیم و موضوع تبادل زندانیان از سایر مسائل کاملا جدا است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
وزیر دفاع کره‌شمالی امروز در سخنانی تصریح کرد: اقدامات آمریکا ثابت کرد که حل مسائل شبه‌جزیره کره از طریق گفتگو غیرممکن است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
یک فعال سیاسی گفت: حادثه‌ای که در شاهچراغ اتفاق افتاد ادامه مسیری است که موساد و سیا در گذشته می‌رفتند و از طریق داعش تلاش کردند که ایران را ناامن جلوه دهند.
بسته جدید۲۰۰ میلیون دلاری کمک نظامی آمریکا به‌اوکراین شامل مهمات دفاع هوایی، توپخانه، سلاح‌های ضدتانک و تجهیزات مین‌زدایی است.
رئیس جمهور برزیل در جریان رویدادی در ریودوژانیرو از همتای آمریکایی خود خواست تا از فکر کردن دائمی به جنگ دست بردارد.
وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند نماینده ویژه دولت این کشور در امور ایران هم‌اکنون تحت بررسی‌های اداره تحقیقات فدارل آمریکا قرار گرفته است.
دیپلمات آمریکایی: ما معتقدیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تلاش‌های گسترده‌ای برای تعامل با ایران درخصوص بسیاری از این مسائل مرتبط با پادمان‌ها و تعهدات تهران انجام داده است. ما خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران توانستند برای افزایش دفعات و شدت بازرسی‌ها در تاسیسات غنی‌سازی ایران به توافق برسند.
حجت الاسلام سعیدی، اشاره‌ای به حضور پررنگ ایران اسلامی در حل بحران‌ها و مشکلات کشور‌های مسلمان داشت و توضیح داد: برخی‌ها از فلسفه حضور ما در سوریه و یمن و آمریکای لاتین و دیگر نقاط بی اطلاع بوده و بر این حضور خرده می‌گیرند، در حالیکه برای گسترش اسلام و جهانی شدن این دین آسمانی نیاز به حضور مسلمانان در سراسر دنیا است.
محققان این ژن ضد پیری جدید را در گروهی از افراد که در مناطق آبی سکونت دارند کشف کردند؛ مناطق آبی مناطقی در جهان محسوب می‌شوند که طبق بررسی‌ها ساکنان آن‌ها عمری بیشتر از حد متوسط دارند. در حال حاضر مناطقی، چون لوما لیندا در کالیفرنیا آمریکا، ایکاریا در یونان، نیکویا در کاستاریکا، ساردینیا در ایتالیا و اوکیناوا در ژاپن به‌عنوان مناطق آبی به‌شمار می‌روند.
بررسی‌های دانشمندان نشان می‌دهد که قدمت این سرپرتابه‌ها به ۱۵ هزار و ۷۰۰ سال پیش بر می‌گردد. به این ترتیب آن‌ها حدود سه هزار سال قدیمی‌تر از سرپرتابه‌هایی هستند که پیش از این در قاره آمریکای شمالی کشف شده بود.
بررسی‌های مقامات پنتاگون نشان می‌دهد که آن چه طی سال‌های اخیر، به عنوان بشقاب پرنده در ایالات متحده شناخته می‌شود، درواقع تجهیزات جاسوسی چین است!
بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم، اما دوستم که میهمان من بود، بدون اینکه به من بگوید آن را سر کشید و حالش بد شد و فوت کرد. من اگر می‌دانستم قصد خوردن آن را دارد، مانعش می‌شدم و اجازه نمی‌دادم محلول را سر بکشد.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
نتایج بررسی‌ها نشان داده است که خشکسالی که اروپا، چین و آمریکای شمالی را بین ژوئن و آگوست فرا گرفت، احتمالاً هر ۲۰ سال یک بار در سطوح فعلی گرمایش رخ می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات خبر داد و گفت: ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود را در این رابطه به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ