اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپنی‌ها که چندی پیش شایعه شده بود ممکن است با ترکیب اصلی به ایران سفر نکنند، گمانه‌زنی‌ها را برعکس کرده و با تمام قدرت خودشان را به ارومیه رسانده‌اند. این تیم صبح دیروز با ۱۵ بازیکن وارد ارومیه شد تا در نهایت ۱۴ بازیکن این تیم پس از ثبت‌نام نهایی در مسابقات شرکت کنند. نکته درخور توجه درباره فهرست ژاپن این است که تمامی نفراتی را که در لیگ ملت‌های جهان داشتند، با خود به ارومیه آورده‌اند
هواداران سپاهان پس از دیدار برابر تراکتور اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن، نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارتقا امنیت انرژی در منطقه خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.
نبود ران تاکاهاشی در دو بازی قبلی ژاپن به وضوح قابل‌لمس بوده است.
در طی مطالعات، محققان ژنی را کشف کردند که پروتئینی را که در رشد یا عدم رشد دندان نقش دارد، رمزگذاری می‌کند. محققان دریافتند موش‌هایی که فاقد ژن خاصی هستند، تعداد دندان‌هایشان افزایش یافته است. پروتئینی به نام (USAG-۱) که توسط این ژن سنتز شده است، رشد دندان‌ها را محدود می‌کند.
یک مطالعه اخیر ژاپنی نشان داد که مصرف بیش از حد نمک بر پروتئین تاو تأثیر می‌گذارد، که نقش کلیدی در زوال عقل ایفا می‌کند و سیستم‌های تحت تأثیر نمک اضافی می‌توانند به تسریع ابتلا به زوال عقل ناشی از فشار خون کمک کنند.
یک مقام سابق دفاعی آمریکا مدعی است که ژاپن با بسط نظامی گری خود می تواند نقش مهمی در امنیت منطقه شرق آسیا ایفا کند.
بسیاری از ساختمان‌های ژاپنی در ساخت خود، از تکنولوژی ضد زلزله استفاده می‌کنند. برخی ازساختمان‌های ساخته شده حرکات را جذب کرده و برخی دیگر با پایه‌های متحرک، شدت آن را کاهش می‌دهند. در اینجا قصد داریم به معرفی کوتاهی در مورد انواع روش‌های ضد زلزله کردن ساختمان ها در ژاپن بپردازیم.
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می‌شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می‌خورد.
یک گروه تحقیقاتی ژاپنی کشف کرده که آرایش شطرنجی سلول‌ها در اندام «کورتی» گوش داخلی نقش حیاتی در شنیدن دارد.
تراکتور موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر استقلال به پیروزی برسد اما نقش اول این بازی را وحید کاظمی ایفا کرد.
رنجرز 6 دقیقه بعد به گل دوم رسید. جیمز تاورنیر از روی نقطه پنالتی در دقیقه 53 توانست گل دوم را بزند و رنجرز را 2-1 پیش بیندازد.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
تیم کاتای زنان ایران در مبارزه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا نتیجه را به ژاپن واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.
تیم کاتای زنان ایران در مبارزه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا نتیجه را به ژاپن واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.
صعود تیم ملی ژاپن به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر با غلبه بر اسپانیا هنوز هم مورد توجه بسیاری قرار دارد.
شکست ناباورانه ژاپن برابر کاستاریکا با تبعات بعدی برای سامورایی‌ها همراه است.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
دروازه‌بان باتجربه تیم ملی کاستاریکا توانست با یک کلین شیت به‌موقع نقش بارزی در برتری این تیم مقابل ژاپن ایفا کند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ژاپن که نقش پررنگی در پیروزی تیمش برابر آلمان داشت، یک رکورد جدید را در جام جهانی ثبت کرد.
پیروزی خفیف آلمان مقابل عمان در شبی رقم خورد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمایشی سزاوارانه را ارائه کردند.
ملی پوشان فوتسال ایران روزها حسرت از دست دادن جامی را می‌خورند که طی 16 دوره 12 بار مال ایران بوده است.
وزیر نفت با اعلام آمادگی کامل وزارت نفت برای همکاری با شرکت‌های ژاپنی، گفت: ایران می‌تواند نقش مهمی در تامین انرژی مورد نیاز ژاپن ایفا کند.
رضا اطری در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر ۰ شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ