نوروزی در مخالفت با زاهدی وفا گفت: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
مراسم ختم مرحومه مریم قلعه نویی، خواهر امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز در مسجد حجت ابن الحسن(ع) تهران برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در تصاویر منتشر شده نمایندگان طالبان، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی رؤسای جمهور سابق نیز دیده می‌شوند.
ورود امام خمینی به مسائل اجتماعی و سیاسی صرفاً یک تفنن و حاشیه نبود بلکه یک متن بود. ایشان به عنوان یک مرجع تقلید احساس می‌کردند وظیفه‌ای دارند و باید آن را انجام دهند ولو اینکه ممکن است جایگاه اجتماعی و حتی جان ایشان را به خطر بیندازد.
مقام معظم رهبری که در زمان فتح خرمشهر ریاست جمهور را برعهده داشتند در موضوعات و مباحث مختلف روایت‌ها و بازخوانی‌های متفاوتی از متن و حاشیه این رویداد حماسی داشته‌اند.
پس از سال‌ها خصومت‌های تلخ و تشدید بحران‌ها در منطقه اکنون عصر دیپلماسی و خرد فرا رسیده است.
این وکیل اشاره می‌کند: مسئولین کشور به‌جای پرداختن به حاشیه به فکر یک کارنامه مثبت و رضایت مردم باشند، هنوز در بخش‌هایی از کشور استاندارد لازم برای برخورداری مردم از خدمات سلامت را نداریم. آقای وزیر باید مسائلی مثل این را حل کنند که مردم شهر‌هایی برای درمان باید کیلومتر‌ها طی کنند و، چون جای خواب ندارند، مجبور می‌شود جلوی بیمارستان چادر بزنند. پس به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و ارتقای علم دانشگاه‌ها باشند و به متن بپردازند.
مستند «میدان دیپلماسی» متن و حاشیه سفر رئیس جمهور به نیویورک و مطالبه مجازات قاتلان سردار سلیمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
پیکر «رستم قاسمی» وزیر سابق راه و شهرسازی صبح یکشنبه (۲۰ آذر ۱۴۰۱) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهید محلاتی تهران به سمت مقبره‌الشهدای این شهرک تشییع شد.
مخالفان، کارنامه پرحاشیه بذرپاش را پیش می‌کشند؛ آن‌ها معتقدند با شک و شبهه‌هایی که در خصوص مدرک او وجود دارد انتخاب بذرپاش به خصوص حالا که کشور شرایط پرالتهابی را از سرگذرانده به ناامیدی‌ها از اصلاح دولت دامن می‌زند. مخالفان همچنین عنوان می‌کنند که رزومه‌ی پذرپاش هیچ قرابتی با پستی که قرار است عهده دارش شود ندارد.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی را اتخاذ کرده که گا‌ه او را نزد نهاد‌های رسمی از یک شخصیت حافظ امنیت و منافع ملی به شخصی تحریک‌آمیز برای ایجاد ناآرامی تبدیل کرده است
رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی را اتخاذ کرده که گا‌ه او را نزد نهاد‌های رسمی از یک شخصیت حافظ امنیت و منافع ملی به شخصی تحریک‌آمیز برای ایجاد ناآرامی تبدیل کرده است
وریا غفوری در متنی به توضیح درباره حاشیه اخیری که درباره خودش پیش آمد، پرداخت.
وریا غفوری در متنی به توضیح درباره حاشیه اخیری که درباره خودش پیش آمد، پرداخت.
وریا غفوری در متنی به توضیح درباره حاشیه اخیری که درباره خودش پیش آمد، پرداخت.
نبرد چهار مدعی در دو مسابقه از هفته هشتم رقابت‌های این هفته لیگ برتر را خاص، حساس و ویژه جلوه می‌دهد.
اما آنچه در این میان رخ داد وحدت مواضع اعلامی از سوی اکثر نمایندگان و مسئولان در مورد موضوعات بیان شده در این جلسه غیرعلنی بود البته به جز یک مورد که تاحدی به محل سوال و حتی حاشیه سازی تبدیل گردید.نکته جالب توجه این است که در هنگام تصویب «برجام» در مجلس «نهم» در مهرماه 1394 هم برخی از حاشیه ها برای تصویب این توافق به وجود آمد.
رامین رضائیان که در آستانه جام جهانی نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده در اولین بازی فصل نمایش بسیار خوبی در مصاف با استقلال ارائه کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.
التهابات اقتصادی - اجتماعی، ریسک‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی، موضوعات بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی، دخالت‌های دولتی، مصوبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لحظه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، تداوم فاصله قیمت دلار آزاد و نیما، پایین بودن حاشیه سود شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار بودن سطح پایین معاملات و... از جمله این‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عواملی هستند که مانع از رشد بورس تهران و خروج سهامداران بورس از بازار شده اند.
شرکت نفت و گاز دولتی "کازمونای‌گاز" قزاقستان ناچار شد با تخفیف برای فروش نفت خود که از طریق شبکه خط لوله روسیه حمل می‌شود، موافقت کند.
فعلا، فاطمی امین ماندنی شد . اما این استیضاح کم نظیر ، متن و حاشیه هایی داشت که توجه افکار عمومی را جلب کرد و البته این سوال همچنان باقی است که با ابقای وزیر صمت ، تکلیف مشکلات مدیریتی حوزه تحت پوشش او چه می شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ