چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می‌شوند؟ آیا مسیر غلط پول‌پاشی و مدیریت برآمده از تفکر فوتبالی ساکت بعد از سه سال نرسیدن به قهرمانی لیگ برتر والیبال تصحیح شد؟ پاسخ منفی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار کرد: «به لحاظ تخصصی در طول تاریخ انقلاب انقدر منزوی نبودیم که در ابتدای سال ۱۴۰۰ منزوی بودیم. یعنی از غرب و شرق رانده شده بودیم. نه شرق حاضر بود با ما کار کند نه غرب؛ با همسایگان هم دعوا داشتیم. دلیل اینکه نمی‌توانستیم نفت بفروشیم آن بود که ارتباطات‌مان قطع شده بود.»
انتظار دیگر مردم از دولتمردان، صداقت است. دادن آمار‌های نادرست، وعده‌های غیرعملی و پنهان کردن نارسائی‌ها در تبلیغات و مصاحبه‌ها و گزارش‌ها، مردم را نسبت به دولتمردان بی‌اعتماد می‌کند.
سزار آرائوخو، مدافع تیم اورلاندو سیتی، معتقد است که هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، بعد از دیدار دوستانه این تیم با کاواساکی از عملکرد فصل گذشته سادیو مانه که به زودی راهی النصر خواهد شد تعریف کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کاواساکی گفت تیمش می‌توانست پیروزی بزرگ‌تری به دست بیاورد اما به دلیل خستگی در گلزنی ناکام بود.
لسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی پرگل مقابل فولام 5-3 شکست خورد تا خود را نزدیک‌تر به منقطه سقوط ببیند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فروش لواندوفسکی را حاصل خردجمعی در این باشگاه دانست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت توجه به مساله ایمنی خودروها گفت: تأثیری که نوع و کیفیت خودرو در کشته شدن فرد داشته، حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.
برخورد انجام شده با مهدی تارتار خارج از سیاست های کانون هواداران بود.
روزنامه ایران نوشت: اگر طی سال‌های گذشته به موضوع ذخیره‌سازی توجه می‌شد، می‌توانستیم در حل مشکل ناترازی تولید و مصرف و همچنین صادرات گاز گام برداریم که متأسفانه با انحلال شرکت فعال در این حوزه در دهه ۹۰، از این قافله جامانده‌ایم.
نگاه مطلق دستگاه دیپلماسی دولت دوازدهم که ظریف به آن اعتراف کرده و آن را باعث رنجاندن دوستان دوران سختی توصیف می‌کند در بلندمدت نه‌تن‌ها آورده‌ای از جانب غرب برای ایران نداشت بلکه میزان مراودات اقتصادی ایران با شرق و به‌طور خاص چین را تا حد زیادی کاهش داد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است بازیکنان تیم ملی با خودباوری می‌توانند مقابل ولز نتیجه لازم را بگیرند.
محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: اگر جای رئیس زندان بودم می‌آمدم روبروی شما فریاد می‌زدم: طلبکارید؟ اگر هیچ چیز این‌ها تقصیر شما نباشد، نماز نخواندنشان و بلکه فراری دادنشان از دین، تقصیر شمای امام جماعت و امام جمعه است.
حضور قابل توجه دهه هشتادی‌ها در اعتراضات اخیراتفاقی قابل توجه بود. برخی علت آن را گفت وگو نکردن با این نسل و نشنیدن صدای آن‌ها می‌دانند و حتی به شکاف نسلی اشاره می‌کنند. اما آیا واقعاً با شکاف نسلی مواجهیم؟
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.
فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
قم- فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
آنخل دی‌ماریا که به دلیل اخراج شدن در دیدار یوونتوس و مونزا با انتقاد شدید هواداران مواجه شده است با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از آنها عذرخواهی کرد.
مشاجره متس هوملس و مارکو رویس، دو کاپیتان دورتموند، به خاطر شکست مقابل منچسترسیتی خبرساز شده است.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته استقلال همچنان در انتظار توافق این باشگاه با شارلوا بلژیک است.
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.
11 نامه به فیفا و 9 نامه به AFC زدیم که پول ویلموتس را بدهید، اما فیفا گفته است به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا نمی‌توان پول شما را بدهیم. الان می‌خواهم برگردم و شرایط را درست کنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ