سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه بوردالاس، مربی ختافه، پاسخ انتقادات ژاوی از داوری بازی را در نشست خبری خود داد.
مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که در حال حاضر رییس کمیته داوران مصر است، واکنش تندی به صحبت‌های رئیس سابق کمیته داوران مصر نشان داد‌.
الکساندر چفرین، رییس یوفا، از آنتونی تیلور دعوت کرد که به همراه خانواده‌اش برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی استانبول شود.
موعود بنیادی‌فر با ادبیاتی تند و باورنکردنی به اظهارات کارشناسان داوری پاسخ داده است.
رئیس کمیته داوران در جمع خبرنگاران به ابهامات و پرسش‌های پرتعداد روزهای اخیر درباره عملکرد داوری پاسخ داد.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
اداره مالیات اسپانیا در آوریل 2022 به دادستانی بارسلونا اطلاع داده بود که نتوانسته به مدرکی دست یابد که نشان دهد بارسلونا داوران را خریده باشد.
مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد استقلال می‌گوید دوست ندارد بی منطق و آگاهی چنین پیشنهاداتی را بپذیرد.
باشگاه استقلال شب گذشته علاوه بر صدور بیانیه در پاسخ به اعتراضات باشگاه تراکتور نسبت به داوری اعلام کرد، در یک صنه داور از اعلام خطای آشکار به سود آبی پوشان چشم پوشی کرد.
کارشناس داوری آآس اعلام پنالتی برای تیم ملی آرژانتین را کاملا درست دانسته است.
ادن هازارد در نشست خبری پیش از دیدار با مراکش مورد هجمه خبرنگاران منتقدش قرار گرفت.
مربی نساجی مازندران در خصوص صحنه های داوری دیدار با فولاد خوزستان توضیحاتی ارائه می دهد.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون بسکتبال بر عدم اقدام استرالیا برای دریافت ویزا تاکید کرد با این حال پاسخ منفی این فدراسیون به فیبا آسیا برای بازی در کشور ثالث را یادآور شد وگفت: بعید است چنین طرحی اجرایی شود.
یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.
حساس‌ترین صحنه داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور در محوطه جریمه تیم تبریزی رخ داد.
حساس‌ترین صحنه داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور در محوطه جریمه تیم تبریزی رخ داد.
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.
عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای سابق محمود احمدی نژاد و از منتقدان کنونی وی پاسخ توئیت کنایی مدیرکل بازرسی عبدالملکی را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ