مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری گفت: اسامی نفرات و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا نشاندهنده سطح کیفی بالای مسابقات به ویژه رقابتدر اوزان سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
برنامه بازی های بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر نشان از شروعی سخت در جدال تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر دارد.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
هفته ماقبل پایانی رقابت های فصل جاری لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی آزاد کشوری در حالی بعد از ۴ روز مبارزه مدعیان حضور در تیم ملی به پایان رسید که تکواندوکاران ۱۳ استان موفق به کسب مدال شدند.
‎مدعیان کمتر از ۱۲ سال تنیس دختران ایران برای حضور در رقابت های غرب آسیا به مصاف هم رفتند.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در حال گذر از هفته بیستم است.
تیم چادر ملو با پیروزی در بازی این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به جمع مدعیان نزدیک شد.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
نتیجه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بار دیگر رقابت تنگاتنگی را در بین مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر ایجاد کرد.
هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هفته تساوی مدعیان صعود به لیگ برتر بود.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.
رقابتهای تکواندو انتخابی تیم ملی در پایان ۵ روز رقابت فشرده مدعیان ورود به اردوی تیم ملی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی با برگزاری دیدارهای هفته هفدهم پیگیری می شود که این هفته فرصتی است برای اینکه مهرام یکی از ۶ باخت خود را جبران کند.
مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.
مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
با حذف در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی قطر، تیم ملی آلمان بعدازظهر جمعه به این کشور بازگشت.
آخرین هفته از دور مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی درحالی برگزار خواهد شد که تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی، رقابت سختی برای صدرنشینی دارند.
مصاف دو تیم مدعی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید مصدومیت سعید باقرپسند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای او بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ