یک کارشناس امنیت سایبری نسبت به هک شدن دوربین وب‌کم یا گوشی هوشمند به منظور جاسوسی هشدار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
با توجه به بقایای یافت شده و نشانه‌هایی از وجود عناصر ساختمانی مانند تنور و غیره، به نظر می‌رسد که اینجا قبل از ورود اسپانیایی‌ها یک سکونتگاه بزرگ بوده که البته سکونت در آن برای مدت کوتاهی امتداد داشته است.
پاهایی متورم با پوستی ضخیم که عفونت در انتظارشان است نشانه‌هایی از یک بیماری نادر و عجیب هستند که بیش از همه، مردمان محروم و فقیر برخی از کشورهای آفریقایی را مبتلا می‌کند و جان آنها را به خطر می‌اندازد.
در فضای تعلیق مذاکرات احیای برجام، نشانه‌هایی از مطرح شدن دوباره اسنپ‌بک یا مکانیزم ماشه برای بازگرداندن دوباره قطعنامه‌های شورای امنیت دیده می‌شود.
آیا از تعاملات اجتماعی معمولی می‌ترسید؟ شاید به نظرتان می‌رسد که دیگران به راحتی با هم دوست می‌شوند، در حالی که مکالماتی که شما انجام می‌دهید کوتاه مدت، کُند و بسیار ناخوشایند پیش می‌رود. اما راهکار‌هایی برای حل این معضل وجود دارد.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
در اینجا نشانه‌هایی برای والدین آورده شده است تا به آن‌ها یادآوری کند زمان مناسب برای استفاده‌ی کودک از لگن یا قصری فرا رسیده است.
افرادی که منفعل – پرخاشگر هستند به جای اینکه مستقیما پرخاشگر باشند، به طور غیرمستقیم پرخاشگری می‌کنند. به عنوان مثال، رفتار پرخاشگری منفعل می‌تواند به شکل مقاومت در برابر درخواست‌های شخص دیگر از طریق به تعویق انداختن، کج خلقی، یا رفتار سرسختانه ظاهر شود.
مصرف بیش از اندازه ویتامین B نشانه‌هایی دارد که در اینفوگرافیک زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید.
در‌حال‌حاضر نشانه‌هایی را می‌بینیم که در اواخر سال ۲۰۲۳، یک ال‌نینو جدید ممکن است پس از چندین سال ظهور کند. این می‌تواند به‌طور کامل الگو‌های آب‌وهوا را برای فصول سال آینده تغییر دهد. دمای جهانی در طول یک دوره ال‌نینو حدود ۰.۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و در طول لانینا حدود ۰.۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
رهبران سیاسی اروپا در سال2022 با نشانه‌هایی از کنش تردیدآمیز در ارتباط با ایران و برجام رفتار کرده‌‌اند. موضوع برجام به گونه تدریجی تابعی از رقابت‌های ساختاری سیاست بین‌الملل شد. جدال سیاسی و ژئوپلیتیک کشورهای اروپایی و روسیه، بحران‌های منطقه‌ای را گسترش داده است. در فرآیند بحران امنیتی جدید امکان مدیریت چالش‌های اقتصادی و امنیتی ایران در چارچوب برجام، با نشانه‌های جدیدی از ابهام ساختاری در نظام بین‌الملل مواجه شده است.
این پژوهش ثابت کرد اروپایی‌های اولیه چرخه‌های زادآوری جانوران را با نشانه‌هایی در نگاره‌های خود ثبت می‌کردند.
فتق یا Hernia یکی از دردناک‌ترین عارضه‌هایی است که ممکن است هر فرد به علل مختلف یک‌بار در زندگی خود دچار آن شود. ارگان‌ها و بافت‌های بدن را معمولاً یک لایه در برگرفته است و فتق زمانی اتفاق می‌افتد که قسمتی از یک بافت یا ارگان داخلی با پیشروی خود از این لایه دربرگیرنده خارج شود.
هر زنی به طور طبیعی از حدود ۴۰ سالگی به بعد به دوران یائسگی می‌رسد و نشانه‌های آن را تجربه می‌کند.
اعطای مصونیت به محمد بن‌سلمان یکی از نشانه‌هایی بود که روابط آمریکا و عربستان قطع نخواهد شد. اما جنجال‌های اوپک‌پلاس و پیامد‌های آن نشان‌دهنده فاز جدیدی در روابط میان دو کشور است. این اولین باری است که در اواسط قرن بیستم و آغاز روابط عربستان و آمریکا، ریاض با استراتژی بزرگ واشنگتن همراه نشده.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین اضافه کرد اکنون چند هفته است که نشانه‌هایی ازآمادگی کره شمالی برای آزمایش احتمالی هفتم اتمی مشاهده می شود.
فلج مغزی یا «Cerebral palsy» که به اختصار با «CP» خوانده می‌شود، گروهی از اختلالات است که بر توانایی فرد در حرکت و حفظ تعادل و همچنین وضعیت بدن تاثیر می‌گذارد.
دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در بیانیه ای ادعا کرد: نشانه هایی از آماده سازی «بمب کثیف» در اوکراین نیافتیم!
مرور شرایط تاکتیکی سپاهان طی بازی‌های اخیر نشانه‌هایی بارز از ایجاد شناخت کامل مورایس از تیمش دارد.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
بر اساس ادعای منابع امنیتی اروپا، نشانه‌هایی مبنی بر خسارت عامدانه به خط لوله نورداستریم یک وجود دارد.
رئیسی در پاسخ به سوالی راجع به هولوکاست و اینکه آیا به هولوکاست اعتقاد دارد یا نه گفت: مسائل تاریخی باید توسط محققان و تاریخ شناسان مورد بررسی و کنکاش قرار بگیرد. یک نشانه‌هایی نیز وجود دارد که چنین اتفاقی (هولوکاست) افتاده است که باید مورد بررسی دقیق توسط محققان و مورخان قرار بگیرد.
گوترش می‌گوید نشانه‌هایی را می بیند که بازارهای جهانی غذا شروع به ثبات کرده اند.
نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال فولاد نشان از برنامه ریزی این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ