دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وب سایت خبری معرض الكرة مدعی شد که استقلال قرارداد بازیکن عراقی خود را فسخ می کند.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
ستاره ایرانی پورتو با گلزنی برابر بنفیکا و رقم زدن پیروزی مقابل صدرنشین، تنور رقابت در لیگ پریمیرا را داغ کرد.
یک وبسایت ایتالیایی گزارشی مفصل از تیم پرسپولیس منتشر کرده و این تیم را پرطرفدارترین باشگاه قاره کهن نامیده است.
بازی فوق‌العاده سپاهان با تیم دوم برابر زنیت سن‌پترزبورگ سطح فوتبال آسیا را به طرفداران فوتبال در روسیه نشان داد.
هند دستور مسدود کردن ۲۳۲ اپلیکیشن و وب‌سایت را صادر کرده که بیشتر آنها چینی هستند. این نشان می‌دهد روابط بین این دو کشور بزرگ آسیایی سال‌ها پس از یک درگیری مرگبار مرزی همچنان پرتنش است.
یکسال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی وبسایت رسمی حسن روحانی به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.
با وجود قرارداد بلندمدت سردار آزمون با لورکوزن، این بازیکن به سوژه وبسایت روسی اسپورتس در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شد.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
شکافی امنیتی در وب سایت اداره مالیات ایالت فلوریدا رصد شده که داده های حساس کاربران را فاش کرده است.
روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در توییتی اعلام کرد کارشناسان آی تی این پارلمان در حال محافظت از سیستم‌ها و مقابله با این حمله هستند که یک گروه هکری طرفدار کرملین مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
بازنشر ویدئویی از سرمربی استقلال در یک وبسایت پرتغالی توجه هواداران فوتبال در این کشور را به او جلب کرده است.
حضور ایران، انگلیس و آمریکا در یک گروه باعث شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها به این گروه در جام جهانی ۲۰۲۲ جلب شود.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه ارائه انواع مختلف معما‌ها و تست‌های هوش جذاب نیز سایتی به روز و قابل اعتنا است.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر از جعل حساب کاربری و وب سایت شرکت هواپیمایی ایران ایر خبر داد و از مسافران خواست فقط به وبسایت اصلی شرکت مراجعه کنند.
ایران اینترنشنال در صفحه توییتر خود این ادعا را مطرح کرد که « گروه هکری آنانیموس از هک کردن وبسایت مجلس جمهوری اسلامی خبر داد.»
گروهِ «انانیموس» با انتشار پیامی علیه ایران مدعی شد که هک‌کردنِ سایتِ دولت به نشانیِ www.dolat.ir توسط این گروه انجام شده است.
وب سایت اماراتی تفسیر عجیبی از نخستین پیروزی مجیدی در لیگ امارات داشت.
وزیر ارتباطات در دولت طالبان گفت: افزود: ما ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار وب سایت را مسدود کرده ایم. آن‌ها هر بار صفحات خود را تغییر می‌دهند بنابراین، هنگامی که یک وب سایت را مسدود می‌کنید، وب سایت دیگری فعال خواهد شد.
طالبان دسترسی به ۲۳ میلیون وب سایت را در افغانستان به دلیل محتوای نامناسب آن ها مسدود کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ