میامی- «هلیا» یوز ماده همچنان محل تصادف فرزند خودش را ترک نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
مدیرعامل پرسپولیس بعد از ظهر دیروز به حراست باشگاه ماموریت داد هرچه سریع تر فرد یا افرادی که مدارک باشگاه را به رسانه ها می دهند را پیدا کند
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
هنوز تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر، تیم خود را برای فصل بعد مشخص نکرده اند: از کاپیتان استقلال گرفته تا ستاره لالیگایی فولاد.
اینشتین می‌خواست که جسدش سوزانده شود، اما هاروی مغز او را برداشت و از تحویل آن به بیمارستان خودداری کرد. نمونه‌های بافت دارایی پاتولوژیست بیمارستان محسوب نمی‌شوند. اما هاروی توانست نهایتاً اجازه پسر اینشتین را برای استفاده از این مغز برای اهداف علمی بگیرد.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
مرگ بازیگر سینما و تلویزیون، حسام محمودی و قتل حمیدرضا الداغی شهروند سبزواری از مهم‌ترین جست‌وجو‌های اردیبهشت‌ماه بود.
موتور جستجوی چینی بایدو چت بات هوش مصنوعی را به سرویس های خود افزود که البته با محدودیت هایی روبرو است.
پیترو آکاردی، مدیر امپولی، نامزد اصلی ناپولی برای پر کردن جای خالی کریستیانو جونتولی است که به احتمال فراوان روانه یوونتوس خواهد شد.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
شاگردان ساپینتو در پی کسب جواز صعود به جمع چهارتیم پایانی جام حذفی به مصاف پارس جم رفته اند.
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
گروهی از ستاره‌شناسان از روش جدیدی برای کشف یکی از بزرگترین سیاه‌چاله‌های تاکنون کشف‌شده، استفاده کرده‌اند.
گوگل تمام مراحلی که در آن جستجو کرده‌اید، در یک رکورد ویژه نگه می‌دارد که شامل تمام جستجو‌های شما از زمان اولین ورود به این مرورگر می‌شود، این موضوع ساده‌ای نیست؛ زیرا از یک سو بر سبکی رایانه و از سوی دیگر بر امنیت داده‌های شما تاثیر می‌گذارد.
پاک کردن سابقه جستجوی Google یا پاک کردن جستجو‌های Google همیشه به این معنی نیست که همه داده‌های جستجوی دستگاه شما عملا حذف شده اند؛ بلکه باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده‌های جستجوی شما را حفظ می‌کند
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
باشگاه چلسی اعلام کرد که کریستوفر ویول، مدیر سابق لایپزیش، از این به بعد به عنوان مدیر فنی این تیم فعالیت خواهد کرد.
جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز‌ها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال‌های گذشته، این اتفاق برای ۲۰۲۲ رقم خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ