اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه اطلاعات مالی و حساب‌های ایثارگران که بنیاد شهید حقوق آنان را پرداخت می‌کند احیا شده است.
جزئیات حقوق و مزایای حدود ۲هزار کارمند DAA که فرودگاه دوبلین (پایتخت ایرلند) را اداره می کند به دلیل حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سرویس های آن به نام Aon در معرض خطر نشتی قرار دارد.
بخش آموزش شهر نیویورک جدیدترین سازمانی است که از سرقت داده های خصوصی  خبرداده است. این داده ها به وسیله باگ نرم افزاری MOVEit منتقل شده اند.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
داده های خصوصی ۲۳۷ هزار کارمند فعلی و سابق دولت فدرال آمریکا در یک نشتی اطلاعات در وزارت حمل و نقل این کشور فاش شده است.
کنعانی تاکید کرد: اطلاعات منتشرشده به نام وزارت امور خارجه در فضای مجازی جعلی و غیر قابل استناد بوده و ارتباطی با اتفاق امروز نداشته و صرفا بزرگنمایی رسانه‌ای است.
یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
گروه هکری وابسته به روسیه، اطلاعات و مشخصات شخصی بخش سایبری ارتش اوکراین را هک و منتشر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار اطلاعات شخصی خبرنگاران این مجموعه،خطاب به دادسرای تهران دستوراتی صادر کرد.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
ایالات متحده، چین و سایرین در حال رقابت برای استفاده از ویژگی‌های عجیب ذرات کوانتومی به منظور پردازش اطلاعات به روش‌های جدید قدرتمند هستند فناوری‌ای که می‌تواند مزایای عمده اقتصادی و امنیت ملی را برای کشورهایی که بر آن تسلط دارند به همراه داشته باشد.
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.
یک هکر در اواخر ماه جولای توانست به سرور‌های داده سامسونگ در ایالات متحده نفوذ کرده و به اطلاعات مشتریان مشتریان این شرکت دست پیدا کند.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
هکرهای ایرانی تلفن دیوید بارنیا، رئیس موساد را هک کردند و اطلاعات آن را بدست آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ