مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با رد شایعه هک سایت ریاست جمهوری، گفت: هفته گذشته از نسخه جدید سایت رونمایی شد و امروز در تکمیل پروژه ارتقای امنیت، سایت به طور موقت از دسترس خارج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
کنعانی تاکید کرد: اطلاعات منتشرشده به نام وزارت امور خارجه در فضای مجازی جعلی و غیر قابل استناد بوده و ارتباطی با اتفاق امروز نداشته و صرفا بزرگنمایی رسانه‌ای است.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد، به سایت موساد و سایت تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی حمله هکری کرده و این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت، «این حمله مقدمه حمله‌ای بزرگتر است.»
گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
هکرها سایت دانشگاه امام صادق(ع) را هک کردند.
طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری موسوم به بلک ریوارد مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.
دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی خبر داد.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
سردار حاجی‌زاده گفت: دشمنان امروز امنیت ما را نشانه گرفته اند؛ زیرا اگر ما بخواهیم اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور بهبود یابد، در سایه امنیت امکان پذیر می‌باشد و این امنیت مثال زدنی که در کشور ما وجود دارد در هیچ جای جهان سراغ نداریم که دشمن در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ و فتنه اخیر به دنبال برهم زدن این امنیت می‌باشد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت از هک شدن سایت دو شرکت فعال در زمینه استخراج گاز از دریای مدیترانه برای رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار ساعت ۲۱ صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند لحظه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد.
گروه هکری انانیموس در حالی ادعا کرده است که وبسایت دانشگاه شریف هک شده که این سایت هم اکنون قابل دسترس است.
امروز "بی‌بی‌سی فارسی" در خبری به نقل از گروه هکری موسوم به "انانیموس" مدعی هک سایت پلیس ایران شده است!
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس و پوچ است.
بی‌بی‌سی با انتشار خبر کذب دیگری مدعی شد که سایت وزارت خارجه ایران از دسترس خارج شده، این درحالی است که سایت مذکور در دسترس بوده و مشکلی در اطلاع‌رسانی برای آن پیش نیامده است.
گروهِ «انانیموس» با انتشار پیامی علیه ایران مدعی شد که هک‌کردنِ سایتِ دولت به نشانیِ www.dolat.ir توسط این گروه انجام شده است.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ