هلیا یوز ماده که حاصل زایمان هرب در سال ۱۳۹۸ است، حالا مادر بزرگترین سرمایه ثبت شده جمعیت یوز‌های آسیایی ایران است. او به دور از اسارت و در دل طبیعت در زایمانی موفق صاحب ۴ توله شده که اگرچه هنوز جنسیت شان اعلام نشده، اما حالا نوید بخش تداوم زنجیره حیات یوز‌های آسیایی و نماد زیبای حیات وحش ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای پنجاه و پنجمین بار بر فراز سیاره سرخ پرواز کرد. این پهپاد ۱.۸کیلوگرمی روز ۱۲ آگوست عملیات مذکور را انجام داد.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پس از وقفه ای سه ماهه دوباره پرواز کرد. این هلی کوپتر به طور افقی و به سمت شمال پرواز و مسافت ۱۴۲ متر را طی ۷۵ ثانیه طی کرد.
منابع محلی سوری از هلی برن اشغالگران آمریکایی در حومه دیرالزور و ربودن شماری از شهروندان سوری خبر دادند.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
میامی- «هلیا» یوز ماده همچنان محل تصادف فرزند خودش را ترک نمی‌کند.
سکوت ۲ ماهه هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پایان یافت. مقامات ناسا اعلام کردند این ابزار مریخی در تاریخ ۲۸ ژوئن با کمک همکار رباتیک اش (کاوشگر استقامت) با راهبران خود تماس گرفت.
میامی-«هلیا»، یوزپلنگ ماده که توله خود را دو روز قبل در حاشیه محور میامی-سبزوار بر اثر تصادف با خودرو از دست داده، همچنان کنار جاده به انتظار فرزند می نشیند.
بانوی پینگ‌پنگ‌باز کشورمان به عنوان رهبر جوان ورزش ایران انتخاب و معرفی شد.
بانوی پینگ‌پنگ‌باز کشورمان به عنوان رهبر جوان ورزش ایران انتخاب و معرفی شد.
محققان و مهندسان ناسا با توجه به موفقیت هلی کوپتر مریخی نبوغ مشغول طراحی یک نمونه دیگر برای این سیاره هستند.
منابع محلی در سوریه از وقوع درگیری میان نیروهای آمریکایی و افراد ناشناس خبر می‌دهند.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای چهل و نهمین بار بر فراز مریخ پرواز کرد و این بار نیز  سرعت و ارتفاع آن از پروازهای قبلی بیشتر بود که رکورد به حساب می آید.
امروزه دستگاه‌های پرنده بدون سرنشین که از راه دور کنترل می‌شوند، با چنان سرعتی در حال ورود به تمام شئون زندگی ما هستند که به نظر می‌رسد در آینده نچندان دور، به بخش جدایی ناپذیر در حیات ما تبدیل شوند.
این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
هلی کوپتر مریخی ناسا یک بار دیگر بر فراز این سیاره پرواز و مسافت ۳۹۰ متر را طی کرد.
خبر‌های خوبی از یوزپلنگ‌های ایرانی در پارک ملی توران به گوش می‌رسد که از حال خوش «هلیا» و توله‌هایش حکایت دارد.
«برونو رودریگز پاریا» وزیر امور خارجه کوبا در سخنانی اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا هلیه هاوانا باید فورا متوقف شوند.
منابع سوری از عملیات هلی برن نظامیان آمریکایی در یکی از روستاهای قامشلی در شمال شرق سوریه خبر دادند.
بالگرد مریخی «نبوغ» برای سی و سومین بار پرواز کرد. مدت زمان این پرواز حدود یک دقیقه ثبت شده است.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ