وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
منابع کویتی از استعفای وزیر دارایی این کشور به علت اختلافاتی خبر دادند که در داخل دولت این کشور بروز پیدا کرده است.
وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که با مواضع افراط‌گرایانه خودش شناخته می‌شود، بر ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌ها تاکید کرد.
ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش از ظهر جمعه با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، وارد شهرستان بوکان شد.
ارومیه- وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، فردا جمعه به بوکان سفر می‌کند.
جنجالی‌ترین‌ تصمیم فوتبال ایران در جایی به جز وزارت ورزش گرفته شده است؛ سازمانی به نام وزارت اقتصاد و دارایی.
وزیر دارایی روسیه اعلام کرد که آزادسازی دارایی های خارجی این کشور زمان بر خواهد بود.
وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
منابع عراقی از صدور حکم توقیف اموال منقول و غیر منقول وزیر دارایی سابق و مدیر دفتر نخست وزیر سابق این کشور خبر دادند.
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در تلاش است تا دارایی های خارجی روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
وزیر دارایی آلمان نسبت به جدایی سریع اقتصادی از چین هشدار داد.
وزیر دارایی عربستان به موضع گیری درباره روابط ریاض با پکن به ویژه در عرصه اقتصادی پرداخت و از چین به عنوان شریک راهبردی نام برد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود منابع ، مولدسازی دارایی های موجود را راهکاری برای تأمین منابع مالی پروژه ها برشمرد.
زاهدان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری به مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تفویض کرد.
با تشدید بحران اقتصادی در کشور مولداوی، وزیر دارایی این کشور مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.
وزیر دارایی سوئد بر اساس پیش‌بینی‌ها هشدار داد زمستان پیش‌روی این کشور سخت خواهد بود و بسیاری از شهروندان شرایط اقتصادی دشواری را تجربه خواهند کرد.
«جرمی هانت» به عنوان وزیر دارایی جدید انگلیس منصوب شد.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
منابع عراقی از استعفای وزیر دارایی این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ