مدافع ملوان می‌گوید به برد مقابل نفت مسجد سلیمان اکتفا نمی‌کنند و جایگاه این تیم بسیار بالاتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه این تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان با مشکل مالی مواجه هستند.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، توضیح داد که چرا دیگران را "رفیق" خطاب می‌کند.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به همه دلسوزان توصیه می‌کنم اجازه دهند مجمع تشخیص در یک فضای آرام و سازنده، آنچه را که تشخیص می دهد انجام دهد.
اسماعیل گرامی مقدم گفت: با گذشت دو سال از عمر دولت نه تنها نشانه‌ای از تحقق این وعده‌ها مشاهده نمی‌شود؛ بلکه شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و راهبردی کشور به سمت نزول حرکت کرده است.
کل تیم اقتصادی دولت «همه باهم» باید بروند، یک تیم دیگر بیاید.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، بعد از شکست 1-0 مقابل وولوز در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت چلسی گفت چلسی مشکلاتی دارد و او انتظار ندارد که همه مشکلات تیم یک‌شبه حل شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: در سیاست خارجی دوست معنا ندارد چون همه کشورها دنبال منافع خودشان هستند و با هم رقابت دارند. مهم این است که این رقابت را رقابتی دوستانه کنیم و نگذاریم رقابت خصمانه شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید قانون حجاب و عفاف را مراعات کنند و قوه قضاییه هم لازم است به این موضوع ورود کند تا قوانین حجاب و عفاف اجرایی شود.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: مملکت با شعار اداره نمی‌شود! درست است بعضی مسئولان در رفاه باشند، ولی این همه مردم محروم وجود داشته باشد؟
برترین آزادکار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه همه عنوانداران و رقبا از تمام استان‌ها در این میدان شرکت کردند، مسابقات خیلی سنگینی را شاهد بودیم.
برترین آزادکار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه همه عنوانداران و رقبا از تمام استان‌ها در این میدان شرکت کردند، مسابقات خیلی سنگینی را شاهد بودیم.
نماینده مردم تبریز اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
سرمربی سپاهان بار دیگر از نبود هواداران تیمش در ورزشگاه ابراز ناراحتی کرد.
مدیرعامل پیشین استقلال از عملکرد آجورلو دفاع می کند و می گوید او به درستی کارش را انجام می دهد.
"خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران" به عنوان یک نهاد جدید که می‌خواهد مرکزی برای نقد و تحلیل در دانشگاه تهران با حضور اساتید رشته‌ها و تخصص‌های مختلف از رویکردهای فکری و سیاسی متفاوت باشد، رسماً با حضور ۹۰ استاد دانشگاه تهران شکل گرفت و با برگزاری اولین جلسه آن که با ارائه دیدگاه‌های ۲۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه تهران همراه بود
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
گل‌محمدی: لیگ سخت است و نمی‌شود همه را برد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ