مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه تنها نفرات اول و دوم بازی‌های آسیایی می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند که کار را برای ما خیلی سخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که تیمش با هدف قهرمانی مقابل کرواسی به میدان می رود.
شبیخون بزدلانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.
مقاومت فلسطین به شدت درباره ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد و از آنها خواست که با آتش بازی نکنند.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر این که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کار کنیم گفت: سعی ما این است که از تمام ظرفیت وزنه برداری برای اعتلای این رشته استفاده کنیم.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، امشب بازی سختی را برابر رئال مادرید در پیش خواهد داشت.
تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست، از امروز تمریناتش را در دوحه قطر پیگیری خواهد کرد.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
رئیس جمهور مصر از مردم این کشور خواست که در مقابل مشکلات و چالشها راه پایداری در پیش بگیرند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
یک فعال سیاسی و نظامی یمنی ضمن هشدار به متجاوزان درباره ادامه تعلل در اجرای آتش بس از جنگ سختی که در راه است، خبر داد.
امید نورافکن که نتوانسته بود به لیست تیم ملی در جام جهانی راه پیدا کند امروز به استقبال باشگاه سپاهان به جمع طلایی پوشان بازگشت.
رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم را منفی ارزیابی کرد.
در شرایطی که شاهد تغییر روابط سیاست خارجی و سخت شدن معاملات ارزی و یا تغییر قیمت دلار هرات نیستیم، افزایش نرخ ارز منطقی نیست.
رئیس جمهور با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روز‌های سخت همسایگان خود بوده، گفتگو میان همسایگان و ارتقای همکاری کشور‌های منطقه را موثرترین راه حل مشکلات دانست.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
نقشه راه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی با هدف حمایت و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت های هوشمند در بانک شهر رونمایی شد.
نقشه راه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی با هدف حمایت و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت های هوشمند در بانک شهر رونمایی شد.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟
ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ