بازیکن تیم ملی هندبال زنان گفت: سرخوردگی حذف از بازی‌های آسیایی برای ما خواهد ماند و باید چهار سال دیگر منتظر باشیم تا شاید مسئولان تصمیم به اعزام بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل تکمیل ظرفیت دهکده ورزشکاران در بازی‌های آسیایی، چینی‌ها به دنبال محل دیگری برای استقرار هستند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: خود من هم به عنوان سرمربی هر روز نیاز دارم که خودم را به روز کنم و اطلاعات دقیق‌تری داشته باشم.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
دو عضو تیم ملی ووشو بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب و معرفی شدند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
دو عضو تیم ملی ووشو بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب و معرفی شدند.
رییس فدراسیون تنیس گفت: فکر می‌کردم از گروه سه آسیا صعود کنیم و امیدوارم ستاد عالی بازی‌ها در مورد حضور تنیس در هانگژو تصمیم جدیدی بگیرد.
تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران با ۵ ژیمناست راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد.
سهمیه‌های وزنه‌برداری در بازی های آسیایی کم نمی‌شود و این رشته ۱۰ سهمیه در هانگژو دارد.
رییس فدراسیون بدمینتون گفت: به عنوان قدیمی‌ترین رییس فدراسیون حال حاضر ایران توقع دارم که دو نماینده از این رشته به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شود.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
با وجودی که حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی بیشتر زمان نمانده هنوز تکلیف حضور برخی رشته‌ها مانند هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص نیست.
نزدیک به چهار ماه تا برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و هرچند شاکله اصلی رشته‌های اعزامی مشخص شده اما برخی رشته‌ها کماکان در لیست انتظار قرار دارند.
وزیر ورزش و جوانان می گوید پتانسیل تکرار نتایج دوره های قبلی را در بازی های آسیایی هانگژو دارد.
با حضور سفیر چین، مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و نمایندگان شورای المپیک آسیا و بازی های آسیایی هانگژو رویداد FUN RUN برگزار شد.
بازی‌های آسیایی هانگژو و سردرگمی ورزشکاران ایرانی
در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون برترین‌های بخش زنان و مردان انتخاب شدند.
برگزارکنندگان از "پیشرفت روان" در زمینه آماده سازی برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داده اند.
برگزارکنندگان از "پیشرفت روان" در زمینه آماده سازی برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داده اند.
پاداش طلای آسیایی هانگژو؛ ۵۰۰میلیون پای سکو
نایب‌رییس زنان فدراسیون شطرنج می‌گوید با یک مربی اهل روس مذاکرات انجام شده و در صورت نهایی‌شدن قرارداد، اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
مربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان گفت: با توجه به ارتقاء رکوردی که بانوان در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی هانگژو چین داشتند، هدفمان تنها کسب مدال در این بازی‌ها است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد اثری از احتمال لغو بازی های آسیایی هانگژو در نشست های صورت گرفته دیده نشده است.
بازی‌های آسیایی هانگژو بازهم لغو می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ