سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنان این تیم در حال جبران اشتباهات نیم فصل اول برای صعود به لیگ برتر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
میلیون‌ها برنامه پاک‌کننده برای اندروید وجود دارند، اما بهترین برنامه برای پاک کردن فایل‌های باقی‌مانده از برنامه‌ها و بازی‌ها، Files by Google است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل است، زیرا فایل‌های تکراری را شناسایی می‌کند، برنامه‌هایی را که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند برجسته می‌کند، دانلود‌ها را با یک کلیک حذف می‌کند و توصیه می‌کند برنامه‌ها بر اساس مدت زمانی که از آن‌ها استفاده نکرده‌اید حذف نصب شوند.
باغ شاهزاده ماهان از باغ‌های تمام عیار ایرانی و یکی از بهترین باغ‌های شیب‌دار یا باغ–تخت به شمار می‌رود. از ویژگی‌های این‌گونه باغ‌های مطبق، نمایش بی‌نظیر و تماشایی آب به‌صورت پلکانی و در سطح‌های افقی و عمودی است.
یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای بهبود بیش فعالی، بازی است. بیشتر کودکان، به‌ویژه آن‌هایی که ADHD دارند، برای پرانرژی و فعال بودن به فضای فیزیکی نیاز دارند تا بتوانند آزادانه بدوند و انرژی‌شان را تخلیه کنند. علاوه بر این، برخی بازی‌های ساختاری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌تواند به کودک بیش‌فعال کمک کند تا انرژی خود را به شیوه‌ای مثبت متمرکز کند و به او فرصتی دهد تا انرژی اضافی خود را بسوزاند.
استقلالی‌ها در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت که تیمش دیدار سخت و دشواری را برابر یکی از بهترین تیم های لیگ در پیش خواهد داشت.
یکی از بهترین ویژگی‌های اندروید به iOS 17 اضافه می‌شود
هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.
قلعه‌نویی: یکی از بهترین بازی‌های چندسال اخیر تیم ملی را انجام دادیم
محققان سوئدی معتقدند که این توله شیر که اسپارتا نام‌گذاری شده، یکی از بهترین نمونه‌ها از حیوانات یافته شده از عصر یخبندان است که تا به امروز کشف شده است. دندان‌ها، پوست و بافت‌های نرم بدن این توله شیر، توسط یخ کاملا مومیایی شده‌اند و حتی اندام‌های داخلی بدن او نیز سالم هستند.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
بورس در شرایط فعلی یکی از بهترین بازارهای سرمایه گذاری است.
بعد از سعید صادقی این می‌تواند بدترین خبر برای یحیی گل محمدی در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصلش باشد: مصدومیت شیخ دیاباته.
عضو کمیسیون عمران مجلس ابلاغ بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده وزارت راه و شهرسازی را یکی از بهترین راهکاری تحقق تولید مسکن با کمترین عوارض برای مردم و دولت عنوان کرد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از نمایشی که تیمش در دیدار برابر رئال بتیس ارائه کرد بسیار راضی است.
عثمان دمبله دیشب یک گل سه امتیازی زد و کمک کرد بارسلونا در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل خود در زمین اتلتیکو برنده شود. ال‌موسکیتو (پشه) یک بار دیگر سرنوشت‌ساز شد.
ژله برای زمانی که دچار گلودرد هستید گزینه مناسبی است. با این وجود، محتوای قند ژله را در نظر داشته باشید، زیرا خوراکی‌های با قند بالا می‌توانند سیستم ایمنی را در مسیر مبارزه با عفونت‌ها یا ترمیم بافت‌های آسیب دیده سرکوب کنند.
آقای گل اسبق استقلال با اشاره به این موضوع که دربی از حیث عملکرد فنی دو تیم، یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده، مدعی است که آبی‌ها می‌توانستند پیروزی را حفظ کنند.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و زمین بازی شرایط لازم را نداشت ولی به نظرم یکی از بهترین‌ بازی‌های فصل پرسپولیس بود.
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ