سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
کاپیتان تیم ملی شرایط این تیم را در جام جهانی و به خصوص قبل از بازی با انگلیس با کلمات جالب توجهی توصیف می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:براساس شرایط روز از حدود 12 روز قبل پله برقی دروازه دولت خاموش است و 29 اردیبشهت به سرویس باز می‌گردد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
خبرنگاری فرانسوی فاش کرد که یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن پیش از بازی با بایرن در شرایط نامتعادل و در حالت مستی در تمرین این تیم حاضر شده است.
شرایط جسمانی وزیر ورزش نسبت به روزهای گذشته بهتر شده تا امیدواری ها برای بهبود وی در روزهای آینده بیشتر از قبل شود.
مازیار زارع سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی با استقلال، به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت.
جوردی آلبا در فصل جاری کمتر از فصول گذشته بازی می کند چون الخاندرو بالده را رقیب بزرگ خود در سمت چپ خط دفاعی می بیند. او از این شرایط چندان راضی نیست.
سرمربی پیکان در شرایطی تیم خود را مقابل استقلال به میدان می‌فرستد که دستش برای انتخاب ترکیب خالی‌تر از همیشه است.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نیمه دوم بازی با ذوب آهن یکطرفه شده بود، گفت: صحنه برخورد توپ با دست بازیکن حریف در محوطه جریمه و پنالتی واضح بود.
استقلال در شرایطی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که دروازه این تیم در چهار بازی قبل بسته مانده است.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوان‌گرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوانگرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی در دیدار با مس کرمان می تواند استراحتی آرام برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته باشد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت برنامه‌های تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی را تشریح کرد و از انجام یک بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.
خدا علی پروین را حفظ کند. او می‌گفت پرسپولیس دهه 60 وقتی بازی شروع نشده، 3 بر صفر از رقبا جلوست. الان نیز همین شرایط برای تیم ملی فوتسال هم صدق می‌کند و همه تیم‌ها قبل از شروع مسابقه 3 بر صفر عقب هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
سرمربی تیم امید تکواندو تاکید کرد: با توجه به زمان محدود باقی مانده تا مسابقات جهانی مکزیک شرایط حضور او در تیم ملی مهیا نبوده است.
در حالی که کمتر از سه ماه تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده است، کریستین پولیسیچ خود را در موقعیت دشواری می‌بیند.
تحریک عصب واگ می‌تواند آرتریت، بیماری کرون و سایر شرایط التهابی را تسکین دهد شاید حتی روزی تاثیرات منفی ناشی از بیماری آلزایمر را نیز کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ