مازیار زارع سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی با استقلال، به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیررضا معصومی بعد از شکست در فینال جام تختی، می گوید شرایط او و امیرحسین زارع در این رویداد برابر نبوده است.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با وجود هزینه‌ای که انجام داده و شرایطی که داشته، کار بزرگی انجام داده است.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
مازیار زارع ۱۱ نفر منتخب خود در دیدار برابر تراکتور را مشخص کرد.
آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ مهمان شاگردان مازیار زارع است.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد شاگردانش تاخیر در پرواز و رسیدن دیرهنگام تیمش به اصفهان را هم روی عملکرد تیم خود بی‌تاثیر دانست.
پیش از اینکه مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان دو فوتبالیست برجسته شهر انزلی به تیم بازگردند، این تیم انگار در مردابی گرفتار شده بود و هر چه دست و پا می‌زد، پایین‌تر می‌رفت.
سرمربی ملوان جذب رودی ژستد را در نقل و انتقالات نیم فصل تکذیب کرد.
عملکرد 4 آزادکار اعزامی ایران به بیشکک با سه شکست همراه بود تا زنگ خطری برای آنها به صدا دربیاید.
وزیر ارتباطات گفت: میزان پوشش روستاهای کشور تا دهه فجر امسال به ۹۵ درصد می رسد و تا سال آینده دیگر هیچ روستای بالای بیست خانواری بدون ارتباطِ باکیفیت در کشور نداریم.
سید مهدی رحمتی در تقابل با استقلال، باز هم بازنده نبود اما دو اتفاق به شدت او را عصبانی کرد.
چهره‌های جذاب این تقابل هم می‌توانند مازیار زارع و کمال کامیابی‌نیا باشند؛ یکی روی نیمکت سرمربیگری ملوان نشسته و دیگری احتمالا فرصت بازی‌کردن را به‌عنوان هافبک پرسپولیس به دست بیاورد. داستان کمال و مازیار مربوط به هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم است.
سرمربی پرسپولیس در آستانه تقابل با ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط حریف، مدعی شد که شاگردان مازیار زارع علیرغم جایگاهی که در اختیار دارند، فوتبال خوبی را تا اینجای لیگ به نمایش گذاشته‌اند.
یحیی گل محمدی در حال آماده سازی دومین مهاجم خارجی تیمش است تا او را نیز برای تقویت خط هجومی تیمش به کار گیرد.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید.
عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: در صربستان دو حریف سرسخت دارم، مردم من را دعا کنند تا بتوانم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنم.
مدافع چپ اسبق ملوان و تیم ملی بعد از حواشی و البته شایعاتی که حول نامش شکل گرفت، به شکل خاصی تمام آن‌ها را تکذیب کرد.
قرار است یک مربی پرتغالی به کادرفنی ملوان اضافه شود تا به عنوان دستیار در کنار مازیار زارع مشغول فعالیت شود.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: منابع مالی فراهم شده تا فیبرنوری را به درب منزل مردم برسانیم تا چندصد برابر سرعت اینترنت افزایش پیدا کند.
گزارش میدانی از روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان بیانگر این است که با گذشت چهار هفته از دستور دولت بر انجام این کار بانک‌ها می‌گویند بخشنامه‌ای دریافت نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ