مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرالکو در حالی پا به هفته سوم می گذارد که یک پیروزی روحیه بخش خانگی را در هفته دوم پشت سرگذاشته است.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
پرسپولیس در نخستین دوره لیگ برتر به شکل دراماتیک قهرمانی را از دست استقلال گرفت.
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
سپاهان با شکست امشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند. استقلال حالا هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
سپاهان با شکست پرسپولیس، فاصله با نزدیک‌ترین رقیب خود را به چهار امتیاز افزایش داد و حالا استقلال در صورت شکست فولاد می‌تواند جای پرسپولیس در رده دوم را بگیرد
وحید کاظمی دو قضاوت موفق در تبریز داشت؛ یکی برای شکست استقلال و دیگری در جریان پیروزی دراماتیک پرسپولیس.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
تیم پرسپولیس در دربی جوانان تهران موفق شد استقلال را با یک گل شکست دهد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
باخت مجدد استقلال به پرسپولیس در دربی پایه
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.
مربی آلومینیوم اراک معتقد است تقابل جذابی برابر استقلال خواهند داشت و به دنبال کسب نتیجه هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد و ضمن رقم زدن نخستین باخت این فصل، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف با استقلال در صدر جدول از دست داد.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
شاهرخ بیانی: وقتی استقلال ۶برصفر باخت، چرا پرسپولیس تست نداد؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نتوانست شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشته باشد گفت: باخت این تیم برابر سپاهان تجربه خوبی برای آبی پوشان خواهد شد.
در شرایطی که تیم استقلال فصل جدید مسابقات لیگ برتر را با باخت آغاز کرد، هواداران پرسپولیس در انتظار رونمایی از تیم جدید خود و تفکرات یحیی گل‌محمدی هستند.
سرعت‌بخشی به عبور از تحریم‌ها در ایران‌خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ