مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:براساس شرایط روز از حدود 12 روز قبل پله برقی دروازه دولت خاموش است و 29 اردیبشهت به سرویس باز می‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
جواد نکونام یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار نخست در فصل جدید لیگ برتر، معرفی کرد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: با وجودی که حاکمان افغانستان از قبول داشتن معاهده رهاسازی آب هریرود حرف می‌زنند، اما در عمل به جای ۸۵۰ میلیون لیتر فقط ۱۵ میلیون لیتر آب رها شده است.
سپاهان تا این لحظه لیست بودجه خود در فصل جدید را به سازمان لیگ تحویل نداده است.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «خارج از سامانه سماح به هیچ عنوان روشی قابل قبول نیست» خاطرنشانکرد که مثلا برای دریافت بیمه حتما باید در سامانه سماح ثبت نام شده باشد و افزود: ارز مسافرتی که پیش بینی شده، صرفا به کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشندتعلق میگیرد. دنبال این هستیم که پارکینگ‌هایی که در مرز‌ها هستند متصل به سامانه سماح باشد یعنی خودرو‌هایی می‌توانند در پارکینگ‌ها از خدمات برخوردار بشوند که شماره پلاک آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
خانواده کیلیان امباپه با پیشنهاد الهلال عربستان موافقت کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه ۶۰ سالگی هنوز نتوانسته در بخش هایی از رفتارش پخته و صبور باشد.
مصاحبه ای از سعید سحر خیزان مهاجم تیم ملی جوانان و زننده گل دوم در بازی با ویتنام خواندیم که گفت؛ هدف ما قهرمانی در جام ملت هاست اما پله به پله پیش می رویم.
مائورو سیلوا تنها بازیکن بزرگ و با سابقه قهرمانی جهان بود که دیروز در مراسم تشییع پیکر پله حاضر شد.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برابر اورتون به پله ادای احترام کرد و او را افسانه ای فراموش نشدنی خواند.
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
پله، اسطوره فوتبال برزیل، همچنان در بیمارستان و تحت درمان قرار دارد.
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا تزریق مُسکن را آغاز کرده است.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ