دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی مخالفت و اسارت او را تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روز پس از تصویب لایحه «لغو برهان معقولیت» در کنست رژیم صهیونیستی، نظامیان ذخیره ارتش این رژیم تهدید خود در خصوص ترک خدمت نظامی را عملی کردند.
منابع عبری از پخش سرود رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از ۱۷ سال به حملات هوایی علیه مبارزان فلسطینی روی آورده است.
در مسابقات جهانی شطرنج مدارس «فیده» که اخیراً در یونان برگزار شد، شطرنج بازان تونسی ۱۲ بار از بازی کردن با شطرنج بازان صهیونیست خودداری کردند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین بار در بیست‌وچهار ساعت اخیر به خاک سوریه حمله کرده و مواضعی را در دمشق هدف قرار دادند.
وزیر امور خارجه عراق بار دیگر بر موضع سیاسی عراق مبنی بر مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
دولت قطر با اتخاذ موضعی بار دیگر با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.
وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
برای نخستین بار طی ده سال گذشته، رییس جمهور ‎ترکیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه امارات که برای اولین بار به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده است، با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین مخالفت کرد.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی مخالفت کرد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت محمد الشحام در مقابل چشمان خانواده اش را نمونه بارزی از تروریستی بودن رژیم صهیونیستی دانست.
ضعف بنیادین تل آویو اثباتگر این نکته است که وضعیت برای رژیم صهیونیستی تغییر کرده و این بار محور مقاومت است که برای صهیونیست ها معادله تعیین می کند.
مسئولان رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را ممنوع السفر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ