منابع عبری از پخش سرود رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
امروز تصاویری در شبکه های اجتماعی پخش شده که نشان می دهد پیراهن کیلیان امباپه در حال جمع آوری از یکی از فروشگاه‌های رسمی پی اس جی است.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
اخیراً شایعه‌ای در فضای مجازی در سطح گسترده‌ای پخش شد که قرار است قیمت بنزین افزایش یابد یا سه نرخی شود. بعد معلوم شد که خبر از یک سایت قلابی بوده و چندین مقام دولتی و رسانه رسمی ناگزیر شده‌اند که به شدت آن‌را تکذیب کنند.
داستان عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با پخش یک سریال صهیونیستی از رسانه شناخته‌شده سعودی، به قسمت‌های جنجالی خود رسیده است.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
معمولا رسم است هنگام بازی یک تیم در لیگ ملت‌ها آهنگ‌های معروف آن کشور در سالن پخش می‌شود. برای بازی ایران مقابل فرانسه مسوولان مسابقه سراغ آهنگ گنگستر شهر آمل رفتند. مساله‌ای که حسابی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت.
آرتا درباره این مستند گفت: «به رنگ خیال»  درباره زندگی هنری آقای اسکندری یکی از پیشگامان هنر نقاشی دیواری پس از انقلاب است و به روند فعالیت هنری استاد از جوانی تا امروز پرداخته است.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
به نوشته واشنگتن پست، تیم رسانه‌ای جو بایدن از هفته آینده با پخش نخستین ویدیوی انتخاباتی وی، به شکل رسمی راه‌اندازی کارزار انتخاباتی او را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز می‌کنند.
برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و تغییر تهیه‌کننده برنامه خبر داده‌اند که البته این اقدامات توبیخی، تاکنون به تایید رسمی مسئولان شبکه یا معاونت سیما نرسیده است.
رامی عباس، مدیر برنامه محمد صلاح، از اخباری که درباره جدایی این بازیکن از لیورپول پخش شده عصبانی است.
در پی پخش تصاویری از حیوانات در حال احتضار از باغ وحش طاهرده ساری در فضای مجازی، محیط زیست مازندران در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
اژه ای: از ابتدای طرح و پخش غیررسمی موضوع تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، من تأکیدات لازم را در راستای اِعمال دقت و سرعت در روند رسیدگی به این موضوع انجام دادم و پیگیری‌های مقتضی را برای وصول این گزارش به صورت رسمی از ناحیه مجلس به دستگاه قضائی ترتیب دادم.
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ